|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۹۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع نزدیک به انصار الله مدعی شده است که جسد علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن امروز در صنعاء به خاک سپرده شده است.
 روزنامه «العربی الجدید»، مدعی شده است که منابع نزدیک به انصار الله یمن خبر داده اند، «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور پیشین یمن امروز به خاک سپرده شده است.

بر اساس این خبر جسد رئیس حزب کنگره مردمی یمن که هفته گذشته در پی درگیری های صنعاء، کشته شد امروز شنبه در صنعا با حضور شماری از شهروندان و مسئولان به صورت رسمی به خاک سپرده شده است.

این در حالی است که منابع دیگری نزدیک به حزب کنگره مردمی یمن اعلام کرده اند که جسد صالح در محل تولدش در منطقه «سنحان» در جنوب صنعاء تشییع و به خاک سپرده شده و شماری از نزدیکان او نیز در این مراسم حضور داشته اند.

با این حال روزنامه العربی الجدید اعلام کرده که خود به تنهایی موفق نشده چنین اخباری را تأیید کند.

پیشتر خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده بود که گروهی از اهالی استان «شبوه» در جنوب شرق یمن  عارف الزوکا دبیرکل حزب کنگره مردمی یمن را  که در کنار علی عبدالله صالح  کشته شده بود، تشییع کردند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این نیز انصار الله اعلام کرده بود که مشکلی با تحویل اجساد کشته شدگان در حوادث اخیر صنعاء به خانواده هایشان ندارد و مانع از برگزاری مراسم تشییع برای آنها نخواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین