|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۹۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
تیم‌های امدادی هلال احمر از دیروز تا این لحظه موفق به پیدا کردن پیکر 8 کوهنورد شدند و عملیات جست و جو برای پیدا کردن پیکر یک کوهنورد دیگر همچنان ادامه دارد.
یک مؤل هلال احمر گفت: تیم‌های امدادی از دیروز تا این لحظه موفق به پیدا کردن پیکر ۸ کوهنورد شدند و عملیات جست و جو برای پیدا کردن پیکر یک کوهنورد دیگر همچنان ادامه دارد.

 صارم رضایی با بیان اینکه تیم‌های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر از ساعات ابتدایی صبح امروز عملیات جست و جو را مجددا آغاز کرده اند، بیان کرد: تا پیش از ظهر امروز پیکر 2 کوهنورد پیدا شد و هم اکنون هم تیم‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر موفق به یافتن پیکر 4 کوهنورد دیگر شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی هلال احمر از دیروز تا این لحظه موفق به پیدا کردن پیکر 8 کوهنورد شدند و عملیات جست و جو برای پیدا کردن پیکر یک کوهنورد دیگر همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان خاطرنشان کرد: پیکر علیرضا عاملی براساس سرمازدگی صبح روز اول، مرتضی غلامپور عصر روز اول زیر بهمن، مجید زاده تراب، امان الله جوکار (راهنمای محلی)، ناصر اکبری (مسئول فنی تیم)، مهشید جانمحمدی، اکرم حقانی و علی قاسم زاده پیدا شده وجست وجو برای یافتن پیکر سید علی حسینی؛ امدادگر هلال احمر همچنان ادامه دارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین