|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۹۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
خیلی زیاد، گردو اصلا نمی‌خورم. بادمجان به هیچ عنوان مصرف نمی‌کنم. اگر خاطرتان باشد در مجموعه «قهوه تلخ» سیامک انصاری بادمجان که می‌خورد صدایش تغییر می‌کرد، من هم این‌گونه هستم. ماست نمی‌خورم. بوی چربی و از همه چیز بدتر آلودگی هوا بر صدایم تاثیرگذار است.
خشایار اعتمادی می‌گوید شب‌ها سالاد می‌خورم و فقط در طول روز ۴ یا ۵ قاشق برنج مصرف می‌کنم اما صبحانه را مفصل می‌خورم. مربا اصلا مصرف ندارم و عسل را جایگزین آن کرده‌ام. زیتون زیاد می‌خورم.

خشایار اعتمادی متولد فروردین ۱۳۵۰ در تهران است. او در ۶ سالگی خوانندگی و در ۱۳ سالگی یادگیری و نواختن پیانو را شروع کرد و با خواندن ترانه «بارون» ملو به شهرت رسید. اعتمادی در کارنامه کاری خود آلبوم‌هایی چون دلشوره، لیلا، یادته، خاتون، مثل هیچکس، طعنه و عاشقی هرکی ‌هرکی شد را دارد.

این خواننده درباره مقوله سلامت و بهداشت گفت‌وگویی با سلامت آنلاین داشته است که بخشی از آن را می‌خوانید.

با توجه به این که ۴۶ بهار از عمرتان می‌گذرد اما جوانی و شادابی در چهره و رفتارتان وجود دارد. این ناشی از چیست؟

شما مگر از دل من خبر دارید؟! پدرم ۱۲ سال پیش فوت کردند. دو هفته قبل از مرگش وقتی از حالش جویا می‌شدم چنان محکم می‌گفت خوبم که خیال مرا راحت می‌کرد و احساس می‌کردم همه چیز خوب است. باید به هم انرژی مثبت بدهیم تا نشانی از غم و افسردگی در وجودمان نباشد. گیرکردن در گذشته‌های بد باعث شده تا هم خودمان و هم اطرافیان‌مان را افسرده کنیم. در یک رسانه ژاپنی مطلبی را دیدم که عنوان کرده بود وقتی افسرده و ناراحت هستید از خانه خارج نشوید. وقتی حرف‌های غمناک بشنویم و چهره‌های افسرده را ببینیم این انرژی‌های منفی روی آدم تاثیر می‌گذارد. آن چیزی را که نشان می‌دهیم باید خوب و همراه با انرژی مثبت باشد.

سلامتی اولویت چندم شما در زندگی‌تان است؟

باید اولی باشد ولی آنچنان که باید اهمیت نمی‌دهم. اصل سلامتی خواب و غذای خوب است که متاسفانه خواب‌ها همه پریشان و غذاها نیز سالم نیستند و تغذیه‌ها مشکل دارد. اما سعی می‌کنم حواسم به تغذیه‌ام باشد. شب‌ها سالاد می‌خورم و فقط در طول روز ۴ یا ۵ قاشق برنج مصرف می‌کنم اما صبحانه را مفصل می‌خورم. مربا اصلا مصرف ندارم و عسل را جایگزین آن کرده‌ام. زیتون زیاد می‌خورم.

از آنجا که شما خواننده هستید آیا برای حفظ یا تقویت صدای خود به تغذیه‌تان توجه می‌کنید؟

خیلی زیاد، گردو اصلا نمی‌خورم. بادمجان به هیچ عنوان مصرف نمی‌کنم. اگر خاطرتان باشد در مجموعه «قهوه تلخ» سیامک انصاری بادمجان که می‌خورد صدایش تغییر می‌کرد، من هم این‌گونه هستم. ماست نمی‌خورم. بوی چربی و از همه چیز بدتر آلودگی هوا بر صدایم تاثیرگذار است.

همان‌طور که به سلامت جسم‌تان اهمیت می‌دهید آیا برای سلامت روح خود هم کاری می‌کنید؟

ریا می‌شود بگویم، ولی وقتی پناه می‌برم به پروردگارم به آرامش می‌رسم.

ورزش هم می‌کنید؟

بله،ورزش‌های هوازی، بدنسازی، دو و دوچرخه سواری. تحرکم خیلی زیاد است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین