|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
علم الهدی با اشاره به اینکه رکود و سقوط انسانیت توسط شیطان آرایشگری می‌شود افزود: اگر بنا شد انسان‌ها مقابل این امر بایستند قدمی از سوی شیطان برداشته نمی‌شود و نردبان صعود شیطان در توسعه جنایات شیطانی‌اش که همان زورمندان و عیاشان هستند کاری از پیش نمی‌برند.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: چرا به این برجام پوسیده چشم دوختید؟ امروز دیگر همه فهمیدند آمریکا عهدشکن است.

 حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: باید به این نکته توجه کنیم که وقتی زندگی انسان مالامال از فساد شد و جریان نکبت اطراف زندگی بشر را گرفت و تجاوزات متداول می‌شود تحول این جامعه اسباب نجات این اجتماع و اسباب سعادت این مردم است و شیطان اینجاست که مانع می‌شود و مقابل تحول آنها را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اگر جریان‌های زورمند سلطه‌شان برداشته شود در واقع سلطه شیطان برداشته می‌شود، مسئله رفاه‌طلبی و از امکانات مادی بهره‌برداری کردن بیشتر ابزار سلطه شیطان است و شیطان در مقابل مردم قانع که با دشمنان خدا همدست نمی‌شوند کاری از پیش نمی‌برد و تبدیل به یک بیکاره و منزوی می‌شود و کار شیطان این است که مقابل تحول را بگیرد.

علم الهدی با اشاره به اینکه رکود و سقوط انسانیت توسط شیطان آرایشگری می‌شود افزود: اگر بنا شد انسان‌ها مقابل این امر بایستند قدمی از سوی شیطان برداشته نمی‌شود و نردبان صعود شیطان در توسعه جنایات شیطانی‌اش که همان زورمندان و عیاشان هستند کاری از پیش نمی‌برند.

خطیب جمعه مشهدمقدس با بیان این مطلب که مردمی که قرار است در مقابل یک تحول و انقلاب زیر و رو شوند و از چنگ دشمن نجات پیدا کنند ممکن است توسط شیطان مورد زینت قرار گیرند ادامه داد: شیطان گاهی زندگی را به نحوی زینت می‌دهد تا انسان‌ها در مقابل دعوت انبیاء متحول نشوند و طغیان در مقابل انبیاء صورت بگیرد. ارباب اینها در دنیا شیطان می‌شود و بعد از دنیا نیز دچار عذاب دردناک خدا می‌شوند. کسانی که تابع زینت شیطان می‌شوند در روز قیامت نیز اربابشان شیطان است.

امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به اینکه کسانی که برده شیطان هستند، شیطان از تحول آن‌ها جلوگیری می‌کند خاطرنشان کرد: اینها تزئین و آرایشگری شیطان است، گاهی وقتی با برخی از آیه قرآن و قبر و قیامت صحبت می‌کنی آن فرد متوجه صحبت شما نمی‌شود و دائم به دنبال پول و قدرت و سیاست است و این آدم مورد تزئین شیطان واقع شده و همان لحظه شیطان در حال آرایشگری برای وی است. شیطان تزئین‌گر بر این انسان ولایت دارد و این انسان را تبدیل به برده خود کرده است. نباید یادمان برود که ما خدا داریم و باید از خدا بخواهیم که همواره در برابر ما به‌عنوان بنده‌اش تجلی داشته باشد.

علم‌الهدی در ادامه با اشاره به ایام ولادت رسول اکرم(ص) ادامه داد: با همه آثاری که نبی مکرم اسلام در جامعه اسلامی ایجاد کرد برجسته‌ترین آثار که از سوی خداوند متعال بیان می‌شود خصوصیت تربیتی و پرورشی رسول الله(ص) است و در مقام تبیین نتیجه تربیت پیامبر اسلام خصوصیتی برای این جامعه تربیت شده بیان می‌شود "اشداء علی الکفار" است.

وی بیان کرد: در برابر کفار و بر علیه کفار این امت مقاوم هستند و همین برجسته‌ترین ویژگی امت اسلام و برجسته‌ترین ویژگی آثار تربیتی پیامبر است؛ مردم اگر واقعا ایستادگی کنند ضامن اجرای همه تعالی‌ها و پیشرفت‌ها و رشدها در عرصه عبودیت و حاکمیت دین در عرصه زندگی اجتماعی است.

وی بیان کرد: حرکت نابکارانه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا راه انداخته و قدس را می‌خواهد پایتخت رژیم غاصب بشناسد در حقیقت چاه و چاله هلاکت‌آوری است که صهیونیسم و استکبار جهانی برای خودشان ساخته‌اند؛ اگر می‌خواستیم دشمنی آمریکا با اسلام را به ثبت برسانیم امکان نداشت اما با این عمل خود آمریکا، این مسئله محقق شد و دنیا پی برد آمریکا در راس اعداء اسلام است.

علم‌الهدی افزود: به این‌ها چشم داشتن و دنبال این‌ها رفتن و از این‌ها توقع داشتن خیانت به پیامبر اسلام است؛ شما بعد از اینکه دیدید آمریکا در 40 سال مذاکرات اعراب و اسرائیل اکنون این‌گونه برخورد می‌کند نمی‌دانم چرا برخی دوست دارند به آن‌ها چشم بدوزند؟ فرانسه و انگلیس با آمریکا تفاوت دارند؟ چرا به این برجام پوسیده چشم دوختید؟ همه فهمیدند آمریکا عهدشکن است. این کارهایی که ادامه می‌دهید چه توجیه دیپلماتیک دارد؟ در دو روز قبل مقام معظم رهبری اعلامیه مسرت‌بخشی در رهنمودهای حکیمانه صادر و فرمودند سقوط اسرائیل خیلی نزدیک‌تر است و به زودی فلسطین آزاد می‌شود زیرا این عمل این‌ها که قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کردند ضعف و عجز دشمن است. ترامپ نمی‌داند وقتی این حرف را می‌زند مسلمانان جهان مقابل وی می‌ایستد؟ این معلوم است که کارد به استخوانش رسیده و عاجز و ناتوان شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین