|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کاپیتان پرسپولیس می‌گوید با توجه این که "خیلی از تیم‌های ایرانی امکانات ریکاوری ندارند،" پیشنهاد کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان به مدت یک روز و نیم بعد از هر بازی لیگ، فکر خیلی خوبی است.
 کاپیتان پرسپولیس می‌گوید با توجه این که "خیلی از تیم‌های ایرانی امکانات ریکاوری ندارند،" پیشنهاد کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان به مدت یک روز و نیم بعد از هر بازی لیگ، فکر خیلی خوبی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سید جلال حسینی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ هفدهم و بازی‌هایی که در طول این ۱۵ هفته‌ انجام داده، اظهار کرد:  ما هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم که کار ما تازه آغاز شده است. فکر می‌کنم  طرفداران ما می‌توانند خوشحالی کنند. البته بازیکنان ما در شرایط سختی هستند. ما داریم خودمان را برای دیدار معوقه مقابل صنعت نفت آبادان آماده می‌کنیم و هنوز نیم‌فصل برای ما تمام نشده است. بعد از آن هم بازی جام حذفی را پیش رو داریم و بعد از همه این بازی‌ها خودمان را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنیم.

او افزود:  ما مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که همه آنها با انگیزه هستند و برای بردن تلاش می‌کنیم. روزهای سخت‌مان تازه آغاز شده است. ان‌شاء‌الله بتوانیم در ادامه‌ رقابت‌ها هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 کاپیتان پرسپولیس که با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا در ایجاد شرایط سخت برای بازیکنان مسائل مالی دخیل است، گفت‌: مشکلات مالی مساله‌ای نیست که بخواهیم به آن بپردازیم. گرشاسبی تازه به باشگاه آمده و تلاش زیادی انجام می‌دهد. باید از او و تیم حمایت شود. پرسپولیس نیاز به حمایت دارد. متاسفانه فوتبال ما روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد.

سید جلال حسینی درباره تاثیر تمدید قرارداد با برانکو در روحیه بازیکنان، تصریح کرد: مطمئنا حضور برانکو تاثیرگذار است. او خیلی پر تلاش است و با انگیزه کار می‌کند. امیدوارم مسئولان باشگاه  برانکو را حفظ کنند. طرفداران ما ماندن برانکو را می‌خواهند. پرسپولیس تیم بزرگی است و کادر فنی و بازیکنان قوی لازم دارد. روزهای سخت پرسپولیس به ما نزدیک می‌شود و ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. در جام حذفی حضور داریم و در لیگ برتر شرایط سختی داریم. ما باید آماده بازی‌های سخت باشیم. متاسفانه هم احمد نوراللهی و هم مهدی طارمی را از دست داده‌ایم. باید این مشکلات پرسپولیس حل شود. پرسپولیس اصلا حمایت نمی‌شود. تیم‌های دیگر هر بازیکنی را خواسته‌اند جذب کرده‌اند ولی بازیکنان ما خیلی راحت محروم می‌شوند و کسی هم پاسخگو نیست.

او در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در رادیو تهران و در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در صورت لغو نشدن محرومیت از جذب بازیکن توانایی حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، تاکید کرد: من به همین علت گفتم که کارمان خیلی سخت است. پنجره‌های نقل‌ و انتقالات برای ما بسته است و به همین دلیل باشگاه باید تلاشش را بیشتر کند. امیدوارم نه تنها باشگاه پرسپولیس ،‌ بلکه تمام باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند حمایت شوند. اول فصل زمانی که تیم‌ها در حال‌ جذب بازیکن هستند مشکلاتی پیش می‌آید و انتقاداتی هم به وجود می‌آید که این رفتارها از سوی کسانی است که اصلا نمی‌دانند فوتبال یعنی چه. به همین دلیل تیم‌ها قوی بسته نمی‌شوند. استقلال، پرسپولیس و تیم‌هایی ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که با تیم‌های قدرتمند هم‌گروه هستند به مشکل برمی‌خورند. الان این آقایان کجا هستند؟

کاپیتان پرسپولیس افزود: ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم. در حال‌ حاضر بازیکنانی در کنار تیم مانند احمد نوراللهی و مهدی طارمی هستند  که کمک زیادی می‌توانند به ما بکنند. متاسفانه با صحبت کردن کاری پیش نمی‌رود. امیدوارم که همه از پرسپولیس حمایت کنند.

سید جلال حسینی درباره تاثیر حضور برانکو در جهت دور کردن حواشی از تیم فوتبال پرسپولیس، گفت‌: مطمئنا برانکو تلاش زیادی در این‌ راستا دارد. همه اعضای تیم کارهای سختی را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال در ادامه‌ درباره قرعه ایران در جام جهانی فوتبال، اظهار کرد: اصلا این طور نیست که درباره هم‌گروهی با تیم‌های بزرگ صحبت کنیم. چیزی که ما به آن نیاز داریم اردوها و بازی‌های تدارکاتی قوی است. ما تیم جوانی داریم. بازیکنان ما نیاز به اعتماد به نفس دارند و باید مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کنند. ما به بازی‌هایی مقابل ایتالیا و آلمان نیاز داریم. متاسفانه دیروز (چهارشنبه) در زمینی بازی کردیم که از استانداردهای دنیا دور است. وقتی در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگی مانند پرتغال و ‌اسپانیا در جام جهانی سخت است. در کشور ما فقط چند زمین خوب وجود دارد.  این‌ها مشکلات ما است. امیدوارم مشکلات ما حل شوند.

بازیکن تیم‌ ‌ملی درباره طرح کارلوس کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان لیگ برتری یک روز پس از بازی‌های‌شان گفت‌: مطمئنا فکر خوبی است. شرایط ما طوری است که خیلی از تیم‌های ما  امکانات ریکاوری ندارند. زمین‌های تمرین خوب ندارد و این یک روز و نیم کمک زیادی به بازیکنان می‌کند تا تمام تست‌ها و کارهای ریکاوری‌شان را انجام دهند. این طرح هم به تیم‌ ‌ملی و هم به باشگاه‌ها کمک می‌کند.

بازیکن سابق نفت تهران درباره وضعیت مطالباتش از این باشگاه، تصریح کرد: متاسفانه کسی زورش به باشگاه نفت نمی‌رسد. من همیشه گفته‌ام اگر بازیکن یا مربی اشتباه کند سریعا محروم می‌شود اما یک باشگاهی مانند نفت سه سال است که قانون شکنی می‌کند. کسی هم نیست جلوی آن را بگیرد. اگر یک بار جلوی این تیم را می‌گرفتند و مثلا آن سالی که نتوانست تیمش را قوی ببنندد، پول بازیکنانش را بدهد جلوی این تیم را می‌گرفتند،الان این طور نمی‌شد که انگار تیم نفتی وجود ندارد. الان نفت تیمی است که  مثل دورهمی در لیگ برتر بازی می‌کند و این شخصیت لیگ را زیر سوال می‌برد.

او افزود: ما هر راهی که رفتیم به نتیجه‌ نرسیدیم. متاسفانه هیچ کس زورش به این تیم نمی‌رسد. متاسفانه نه سازمان لیگ و کمیته‌ انضباطی نتوانستند جلوی این تیم را بگیرند. مطمئن باشید الان راحت تیم‌داری می‌کنند، اگر امسال در لیگ برتر بماند سال بعد هم با همین روال به تیم داری‌شان ادامه‌ می‌دهند و هیچ کس نمی‌تواند جلوی چنین تیمی را بگیرد.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه‌ در خصوص استعفای طاهری و تاثیری که رفتن او در جو این تیم داشته است، اظهار کرد: طاهری زحمت زیادی برای موفقیت پرسپولیس کشید. متاسفانه شرایط پرسپولیس  و استقلال همیشه همین طور بوده است. افراد می‌آیند و می‌روند و پرسپولیس با طرفدارانش زنده است. امیدوارم گرشاسبی هم بتواند به تیم پرسپولیس کمک کند. گرشاسبی باید تلاش کند و امیدوارم که همه کمک کنند تا پرسپولیس بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. این مسابقات علی‌رغم تصور برخی از افراد رقابت‌های سختی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین