|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
مى نوشتم و رگبارى از گلایه و ناراحتى و غم از دوریت را نثارت می کردم، اشتباه می کردم.قطعا هدفت این نبوده که امثال من زانوى غم در بغل بگیریم. اشتباه میکردم،باید براى خودم مى نوشتم تا همواره برایم تکرار شود.
علی کشوری به مناسبت سالگرد شهادت پدرش شهید احمد کشوری، یادداشتی را نوشت.

 شهید احمد کشوری افتخار اسلام و هوانیروز است تا جایی‌که لقب «ارتشی نمونه» از سوی غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وی داده شده است؛ دیروز 15 آذرماه مصادف با سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری و «روز هوانیروز» بود که به همین مناسبت علی کشوری فرزند شهید احمد کشوری یادداشتی منتشر کرده است.

بِسْم الله الرحمن الرحیم

و صَل الله مُحَمَّدٍ و آله الطاهرین

نیمه آذر امسال هم رسید ولى چه خوش رایحه است امروز. چرا که با عطر میلاد رحمة للعالمین پیامبر اسلام محمد مصطفى(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) هدایتگر و بانى مذهب تشیع همراه شده است.

دیروز تصویرى از مادر شهید مدافع حرم دیدم که در مراسم فرزند شهیدش شیرینى پخش میکردند و درس امید و صلابت و شوق به همه خانواده شهدا می دادند. حقا که الگوى همه این مادران حضرت زینب(س) است که فرمود: «ما رأیت إلا جمیلا»
اینها را مینویسم که شهدایمان را فراموش نکنیم ؛ از صدر اسلام تا مدافعان حرم.

می نویسم که بدانیم و بدانند براى حفظ و بقاى اسلام ناب محمدى(ص) چه خونهایى ریخته شده و چه جانهایى فدا شده ؛ چه عزیزانى را از دست داده و میدهیم و پس از رفتنشان افتخار کرده و عزت مى یابیم و همچنان صلابتمان در راه دین و آئینمان افزونتر مى شود.

مینویسم خطاب به برخى مسئولین؛ یادتان باشد امثال پدران ما و خانواده هایشان بازیچه سیاست بازیهاى شما نیستند. بدانید با عنوانى که دارید(مسئول)،لاجرم مورد سوال قرار می گیرید در این دنیا و آخرت. حواستان باشد اگر خوابیده یا خودتان را به خواب می زنید،روزى مى رسد که با سیلى شهدا بیدار خواهید شد.

وا حسرتا که براى بیدارى خیلى دیر شده است.

و اما....

پدر جان ١٥ آذر هر سال براى تو مى نوشتم.

مى نوشتم و رگبارى از گلایه و ناراحتى و غم از دوریت را نثارت می کردم، اشتباه می کردم.قطعا هدفت این نبوده که امثال من زانوى غم در بغل بگیریم. اشتباه میکردم،باید براى خودم مى نوشتم تا همواره برایم تکرار شود.

تو با شهادتت به همه ما درس ایمان دادى. ایمان به خدا،ایمان به اسلام و قرآن.

تو گفتى: «ما از اینجا اسلام،این مکتب جهانگیر را به سراسر دنیا صادر خواهیم کرد»

پدر جان میبینى که به خواست خدا حرفهایت دارد عملى مى شود.

پدر جان برایمان دعا کن. براى همه. میدانم براى دیدنت که آرزوى من است،شهادت لازم است. پس دعایم کن لایق شهادت در رکاب امام زمان(عج) شوم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین