|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
ستاره آرژانتینی در گفت‌وگو با TyC Sports گفت: من متوجه شده‌ام فصل طولانی پیش رو است و زمانی برای بازی‌های مهم‌تر وجود دارد، در حال حاضر بدنم هزینه بازی در بسیاری از مسابقات را می‌‌پردازد. این را متوجه شده‌ام که گاهی اوقات بازی کردن برای بهترین‌ها نیست.
ستاره بارسلونا حضور در فوتبال کشور آرژانتین را به عنوان یک رویا در آینده‌اش قرار داده است.

 لیونل مسی در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون، توسط ارنستو والورده در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از روی نیمکت نمایش همبازی‌هایش را تماشا کرد اما خودش اعلام کرده از این تصمیم هیچ گونه دلخوری ندارد و برعکس شاد است.

ستاره آرژانتینی در گفت‌وگو با TyC Sports گفت: من متوجه شده‌ام فصل طولانی پیش رو است و زمانی برای بازی‌های مهم‌تر وجود دارد،  در حال حاضر بدنم هزینه بازی در بسیاری از مسابقات را می‌‌پردازد. این را متوجه شده‌ام که گاهی اوقات بازی کردن برای بهترین‌ها نیست.

لیونل مسی که به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی روسیه حضور دارد در این باره اظهار داشت: ما با سختی به این مسابقات راه پیدا کردیم و اگر بخواهیم قهرمان جهان شویم، باید بهبود یابیم. همانطور که امروز هستیم؛ اگرچه در این تورنمنت تیم‌های بهتری همچون برزیل، اسپانیا، فرانسه و آلمان حضور دارند.

مهاجم بارسلونا ادامه داد: ما می‌دانیم که اگر بد عمل کنیم چه اتفاقی می‌افتد. طرفداران نتیجه می‌خواهند و اگر این امر محقق نشود، با چهره‌های جدید برای انتقاد حاضر می‌شوند.

مسی درباره آینده‌اش اینگونه گفت: من چندین بار گفته ام که رویای من در بازی نیول است اما نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد. اول باید به فکر خانواده‌ام و فرزندانم باشم. می‌خواهم آنها در یک مکان آرام رشد کنند، که بتوانند از امنیت زندگی لذت ببرند. مشاهده اتفاقاتی که در آرژانتین رخ می‌دهد بسیاز زشت است، اینکه شما می‌توانید به خیابان‌های این کشور بروید و مردم دوست دارند اول از شما سرقت کنند و می‌توانند شما را بکشند!

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین