|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۹۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در کارگاه نجاری محله «فیروز بهرام» در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد و افزود: ۳ کارگر افغان در این حادثه دچار سوختگی شدند.
 سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه گفت: ساعت ۱۶:۲۴ امروز یک مورد آتش سوزی در کارگاه نجاری در بزرگراه آزادگان محله «فیروز بهرام» خیابان کارتن سازی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد، که بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه تجهیزات کامل تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با تشریح جزئیات محل آتش سوزی ادامه داد: آتش سوزی در گاراژی به وسعت حدود ۲۰۰۰ متر بود، که در آن چندین کارگاه کوچک و بزرگ با کاربری های مختلف که بیشتر نجاری، رنگرزی، پارچه بافی و پارچه بری فعالیت می کردند رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که آتش در یکی از کارگاه های این گاراژ به وسعت حدود ۱۰۰ متر، که با سقف های شیروانی و غیر مقاوم پوشیده شده و کارگاه نجاری و رنگرزی مصنوعات چوبی بود، رخ داد، اضافه کرد: این کارگاه کاملا شعله ور بوده و آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه های هم جوار بود، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند و خوشبختانه از سرایت آتش به کارگاه های مجاور جلوگیری شد.

ملکی افزود: ۳ کارگر افغانستانی در کارگاه مذکور مشغول کار بودند، که از چند نقطه بدن دچار سوختگی شدند و آتش نشانان در لحظات اولیه این کارگران را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی از اطفاء آتش، تخلیه دود، ایمن سازی و پایان عملیات در ساعت ۱۷:۱۶ خبر داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین