|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۹۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
در پی حادثه قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده در گچساران ، متهم به قتل انگیزه‌اش را از این کار ، خسته شدن از دست برادران معلول و پدر پیرش خود عنوان کرد.
 در پی حادثه قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده در گچساران ، متهم به قتل انگیزه‌اش را از این کار ، خسته شدن از دست برادران معلول و پدر پیرش خود عنوان کرد.

سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از گزارش این جوان، مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام و صحت این وقایع را با مستندات تأیید کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: این حادثه یکشنبه شب رخ داد و جوان متهم  به قتل ، دو برادر معلول و پدر 84 ساله خود را در یک خودرو پراید سوار کرد و آنها را به بیرون از شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انتقال داد.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقتول برادران خود را به نزدیکی آبشار کیوان برده و آنها را به داخل آب هل داده و چون هیچ کدام مهارت شنا نداشتند در آب غرق شدند.
 
انصاری تصریح کرد: این جوان سپس پدر خود را در روستای گناوه در 15 کیلومتری شهر دوگنبدان با اسلحه کمری به قتل رساند.
 
وی ادامه داد: بنا به اظهارات این جوان 27 ساله، خستگی از پدر و برادران علت قتل ذکر شده است.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همکاری امدادگران، دستگاه‌های اجرایی متولی و مردم جسد دو برادر را عصر دیروز از آب بیرون کشیدند.   جسد هر سه نفر نیز  برای بررسی تشریفات قانونی به شهر دوگنبدان منتقل شد.
 
انصاری در پایان گفت: از رسانه‌‌ها می‌خواهیم تا هنگام وقوع چنین حوادثی پیش از انعکاس برای اطلاع‌رسانی دقیق موضوع را از متولیان امر و منابع رسمی پیگیری کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین