|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۹۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل مشکی پوشان خراسان گفت: با توجه به موقعیت تیم مشکی ‌پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم. مشکی پوشان تیم جوان و دونده‌ای است.
مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با مشکی‌پوشان گفت:«سخت‌ترین بازی فصل‌مان را مقابل مشکی‌پوشان داریم.»

مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل مشکی پوشان خراسان گفت: با توجه به موقعیت تیم مشکی ‌پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم. مشکی پوشان تیم جوان و دونده‌ای است. آن ها چیزی برای از دست دادن ندارند و همه توان خود را در بازی خواهند گذاشت.
او ادامه داد: مشکی ‌پوشان مقابل ما بازی انتحاری انجام خواهد داد. بازیکنان ما مصمم هستند تا فردا برنده بازی شوند و لازمه این کار تلاش زیاد است.

 باید مقابل مشکی پوشان مثل پرسپولیس و استقلال بازی کنیم. نباید آنها را دست کم بگیریم. این گونه تیم‌ها بسیار خطرناک هستند.سرمربی پارس جنوبی جم در مورد عملکرد نه چندان خوب تیمش در سه هفته اخیر گفت: هر چه از لیگ می‌گذرد شناخت تیم‌ها از یکدیگر بیشتر می شود. اگر بد بازی کنیم و بازنده شویم باید نگران باشیم اما ما مقابل پرسپولیس و فولاد عملکرد خوبی داشتیم و حتی پنالتی از دست دادیم.

 در هر دو بازی پنالتی به دست آمده را به تیر زدیم. در کل نگرانی وجود ندارد. فوتبال همین است و همیشه نمی ‌توانیم برنده بازی باشیم.تارتار در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم فکر کنند فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و تیم را تنها نگذارند. بازی با مشکی پوشان به همان اندازه مهم است که بازی با پرسپولیس مهم بود و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. منتظر هستیم  هواداران ورزشگاه را پر کنند.  باشگاه اعلام کرده است که تماشای بازی رایگان است. از هوادران می ‌خواهم به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین