|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: راه توبه بروی علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق و طرفدران آن بسته نیست اما این توبه نیز بنا به شروطی پذیرفته خواهد شد.
 محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: راه توبه بروی علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق و طرفدران آن بسته نیست اما این توبه نیز بنا به شروطی پذیرفته خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه المیادین، وی با بیان اینکه در خصوص حوادث صنعا مبالغه شده است ، افزود: هرگونه تسویه حساب سیاسی با 'علی عبدالله صالح' رئیس جمهور سابق یمن باید با ضمانت هایی صورت گیرد.

البخیتی تصریح کرد: ما آماده تامین امنیت هر فردی هستیم به این شرط که بیطرف باشد و عملیات خصمانه علیه ما انجام ندهد.

عضو شورای سیاسی یمن افزود:امارات به دلیل شرمساری، شلیک موشک از سوی انصارالله به سمت نیروگاه البرکه را تکذیب می کند اما علی رغم انکار این کشور پیام ما به آنها رسیده است.

البخیتی تصریح کرد: ما درهای توبه را نبسته ایم اما این توبه هم شروطی دارد .گام هایی که علی عبدالله صالح برداشته برخی از حقایق را اشکار کرد و ادعاهای او درباره در دفاع از وطن را مخدوش کرد.

به گفته البخیتی، علی عبدالله صالح اطلاعاتی میدانی به ائتلاف عربی به رهبری عربستان داده است.

این عضو شورای سیاسی انصارالله همچنین اظهار داشت: شلیک موشک کروز به نیروگاه هسته ای امارات توسط یگان های موشکی انصارالله در راستای دفاع از خود بوده است.

صنعاء پایتخت یمن از روز چهارشنبه گذشته با تحریک های عربستان و امارات در جبهه علی عبدالله صالح و طرفداران آن صحنه درگیری هایی میان نیروهای انصارالله و علی عبدالله صالح است.

شبکه خبری المسیره امروز ( یکشنبه) در خبری فوری اعلام کرد که یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن تاسیسات هسته ای البرکه ابوظبی را با موشک کروز مورد حمله قرار داد.

خبرگزاری امارات به نقل از مرکز حوادث غیرمترقبه و بحران این کشور ادعا کرده است که یمنی ها موشکی به تاسیسات هسته ای البرکه شلیک نکرده اند.

سازمان ملل متحد جنگ سه ساله یمن و اقدام عربستان در حمله به این کشور فقیر عربی را فاجعه قرن حاضر می داند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین