|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۹۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
لیونل مسی: قرمه سبزی را با لیمو عمانی دوست دارم و معمولا آن را با دست می‌خورم!
این روزها برخی بازیکنان تیم‌های بزرگ لیگ برتری، دچار خوددرگیری شده‌اند و هی با خودشان و تیم‌شان و هواداران‌شان و کلا جهان هستی، دعوا دارند و مدام برای تیم مادرمرده حاشیه درست می‌کنند. همین‌طور که داشتم به این مساله فکر می‌کردم، تلویزیون بازی بارسلونا را نشان می‌داد. برادر کوچکم متین که با ذوق بازی را تماشا می‌کرد و از حرکات مسی به وجد آمده بود، با حسرت گفت: «داداش، چی می‌شد مسی تو تیم ملی ایران بازی می‌کرد. کاش اصلا مسی تو ایران به دنیا می‌اومد» و بعد دوباره با دقت محو تماشای تلویزیون شد.

اما من داشتم فکر می‌کردم واقعا اگر مسی در ایران به دنیا می‌اومد، چی می‌شد؟

به نظرم لیونل مسی در تیم‌های پایه فجر سپاسی شکوفا می‌شد و زیر نظر غلام پیروانی تازه در سن 24 سالگی به تیم ملی راه میافت. پس از طی یک فصل درخشان در فجر، از او به عنوان مخلوطی از علی دایی و علی کریمی جدید یاد می‌شد!

وی در حالی‌که با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده بود، راهی استقلال می‌شد و در اولین مصاحبه‌اش اعلام می‌کرد که من از اول دبستان نه تنها استقلالی بودم، بلکه تو کانون هم ثبت‌نام کرده بودم!

بعد از آن مسی در یک مهمانی شرکت می‌کرد و کلی حاشیه برای استقلال ایجاد می‌کرد. سپس در برنامه نود، پته مدیرعامل استقلال را می‌ریخت روی آب و می‌گفت هنوز 70 درصد قراردادم رو نگرفتم. در پایان فصل به‌عنوان بمب نقل و انتقالات، راهی پرسپولیس می‌شد و در روز امضای قرارداد می‌گفت من از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم! بعد از دو ماه و پس از یک مصدومیت کوچک، مسی با مربی و چند بازیکن پرسپولیس، درگیر و توسط کمیته اخلاق چند ماه از حضور در میادین محروم می‌شد و تیم ملی را از دست می‌داد. پس از بازگشت به میادین و بعد از درخشش در دو بازی، عکس‌های وی در حالی‌که در یکی از ویلاهای کردان در حال قلیان کشیدن است، منتشر می‌شد.

بعد از محرومیت‌های پی‌درپی، خبری از مسی نمی‌شد تا اینکه یکهو از قطر سر در میاورد و در حالی‌که بازیکن الجیش شده است، به‌خاطر طلبش از استقلال به فیفا شکایت می‌کرد و باعث کسر پنج امتیاز از استقلال می‌شد. سپس در بازی‌های آسیایی وقتی مقابل تیم پرسپولیس قرار می‌گرفت، علامت سکوت و «بیشین بینیم بابا» را با دستش نشان هواداران پرسپولیس می‌داد. او قطعا همان فصل از میادین فوتبال خداحافظی می‌کرد و برای پوشیدن ردای مربیگری، رهسپار کلاس‌های مربیگری می‌شد!

در نهایت در 30 سالگی در حالی‌که چند ماهی می‌شد رستورانش را افتتاح کرده بود، در برنامه تی‌وی پلاس شرکت کرده و از رازهای مهم زندگی‌اش که در زیر آمده، پرده‌برداری می‌کرد و همگان با شنیدن این رازها می‌گفتند: «آخیش. خداروشکر که تی‌وی پلاس، رازهای مهم مسی را برملا کرد، وگرنه مرده بودیم از کنجکاوی». برخی از این رازها را با هم مرور می‌کنیم:

لیونل مسی: قرمه سبزی را با لیمو عمانی دوست دارم و معمولا آن را با دست می‌خورم!

آن جوانی که در کردان گرفتنش من نبودم، بدلم بود و من از وی شکایت کردم. در این پرونده، حسام نواب صفوی خیلی کمکم کرد!

من کلاس‌های مربیگری را شروع کرده‌ام و علی کریمی را اصلا قبول ندارم. کریمی حتی مدرک مربیگری ندارد که بخواهد در مورد من نظر بدهد.

من می‌خواهم در برنامه شما برای اولین بار بگویم که عشق اول و آخرم سپاهان بوده و هست و فصل بعد سرمربی این تیم می‌شوم!

آن روز در رختکن من به مهدی طارمی یادآوری کردم که حتما خیریتی توش بوده است!

پیشنهاد بازی در فیلم جدید آرش معیریان را پذیرفتم. همچنین به همراه محسن افشانی در تدارک یک آلبوم موسیقی هستم!

وقتی بارسلون گل زد و متین پرید روی سرم، از فکر بیرون آمدم و با خودم گفتم چه خوب شد که مسی تو ایران به دنیا نیومد!

منبع: قانون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین