|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
وی درباره حذف تیم نفت تهران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا افزود: این موضوع مشکل ما را چند برابر می کند. مطمئنا باعث می شود روحیه بازیکنانم خراب شود. اما باید پارس جنوبی را ببریم. البته اگر داوری ها بگذارند!
 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی خیلی سختی مقابل پارس جنوبی داریم و حضور طولانی مدت آنها در صدر جدول نشان می دهد جایگاهشان را اتفاقی کسب نکرده اند.

 حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی روز جمعه تیم فوتبال نفت تهران مقابل پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در سالن نشست خبری گفت: به نظر من تیم پارس جنوبی جم نشان داد نتیجه گیری اش همچون جرقه نبوده است. آنها هفته ها در بالای جدول حضور دارند و این موضوع نشان از توانایی های آنها دارد.

وی درباره حذف تیم نفت تهران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا افزود: این موضوع مشکل ما را چند برابر می کند. مطمئنا باعث می شود روحیه بازیکنانم خراب شود. اما باید پارس جنوبی را ببریم. البته اگر داوری ها بگذارند!

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: ما در پنج بازی اخیر نتایج خیلی بدی گرفتیم و این موضوع کار را برایمان سخت می کند. باید با تمام توان به دیدار پارس جنوبی برویم. مشکلاتی که در نفت تهران دیدم مثال زدنی است. هیچ کجا ندیدم یک تیم حرفه ای این مشکلات را داشته باشد.

درخشان درباره جدایی احتمالی نیمی از بازیکنان نفت در نیم فصل گفت: من به بازیکنانم حق می دهم که فکر آینده خود باشند. ما از روزی که کار را در نفت شروع کردیم مشکلات زیادی داشتیم. بازیکن حق دارد به آینده خودش فکر کند. امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر تیم باشند.

وی درباره آینده کاری خود گفت: اگر شرایط به همین شکل باشد قطعا کار برای خودمان هم سخت می شود. من هم تا حدی صبر می کنم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه اشتباهات داوری علیه نفت تهران را تعمدی می داند تصریح کرد: من اصلا این سوت های اشتباه داوران را نتیجه غرض ورزی آقایان نمی دانم. بلکه می خواهم کمیته داوران دقت بیشتری در بازی های نفت تهران انجام دهد تا این مسائل را جمع و  جور کنند.

وی در پایان درباره اینکه تا چه زمانی برای ماندن در نفت تهران صبر می کند اظهار داشت: من از همین تریبون به جهانیان به عنوان مالک باشگاه می گویم باید همین امروز برای موفقیت تیم تلاش کنند. هر چه زمان بگذرد شرایط هم سخت تر خواهد شد. اگر تا این جای کار هم صبر کردیم به خاطر این است که می خواهیم نشان دهیم با سخت ترین شرایط هم کار می کنیم. اگر نفت تهران در نیم فصل تقویت نشود ماندن در لیگ بسیار سخت خواهد بود. من هم مثل بازیکنانم شرایط مشخصی ندارم. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین