|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۹۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
برای حفظ سلامت افراد حادثه دیده جمعت هلال احمر کرمانشاه اقدام به تاسیس مرکز توانبخشی در این شهرستان کرد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افتتاح مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

 دکتر فرزین معتمدی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و بروز مشکلات توانبخشی بر اثر تخریب منازل و زیر آوار ماندن افراد، افزود: متاسفانه در چنین حوادثی بیشترین ضربه متوجه افرادی است که زیر آوار مانده‌اند و در همان لحظه به درمانی فراتر از درمان سرپایی آنها توجهی نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در چنین مواردی جامعه آسیب دیده نیازمند دریافت خدمات توانبخشی در کوتاهترین زمان و نزدیکترین مکان می‌باشند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه با وقوع زلزله زیر ساخت‌های ارائه خدمات توانبخشی در شهرستان سرپل ذهاب تخریب شده است، گفت: برای حفظ سلامت افراد حادثه دیده جمعت هلال احمر کرمانشاه اقدام به تاسیس مرکز توانبخشی در این شهرستان کرد.

به گفته این مسئول  در این مرکز بازتوانی پس از شکستگی‌ها، کاهش درد و شروع حرکت برای مصدومین انجام می‌شود.

معتمدی با اشاره به اینکه هزینه خدمات توانبخشی بسیار زیاد است، گفت: خدمات فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی در این مرکز توسط افراد مجرب به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی ارائه رایگان انواع مچ بند، زانو بند و کمربند طبی  براساس نظر پزشک یا کارشناسان فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی را از دیگر خدمات این مرکز برشمرد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه خدمات توسط جمعیت هلال احمر با همکاری انجمن فیزیوتراپی ایران ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: چهار تخت همزمان با دستگاه‌های پیشرفته به بیماران خدمات می‌دهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین