|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
نماینده مردم شهرهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس گفت: با توجه به حواشی به وجود آمده در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان، طرح سئوال از وزیر ورزش و جوانان انجام می‌شود.
 رامین نورقلی‌پور امشب در جمع خبرنگاران درباره حواشی به وجود آمده در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان و حضور مربیان مرد تیم‌های خارجی با روسری در مسابقات بخش بانوان اظهار داشت: این سئوال مطرح است که به واقع مسئولان برگزاری مسابقات به این مربی پیشنهاد دادند که با روسری وارد سالن شود و یا موضوع دیگری دارد اطلاعی ندارم و موضوع قابل بررسی است.

وی افزود: پس از دیدن آن تصاویر این اتفاق برایم قابل هضم نبود و به نظرم این دوگانگی عملکرد قابل توجیه نیست و موضوع قابل طرح سئوال از وزیر ورزش در مجلس است.

نماینده مردم شهرهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک دوگانگی در این اتفاق مشخص است که برای ما به هیچ عنوان خوب نیست و اینکه چه با مجوز و توصیه مسئولان این اتفاق افتاده باشد و یا اینکه خودش به طور خودسرانه این کار را انجام داده باشد کار درستی نبوده و یک دوگانگی را مشخص می‌کند.

نماینده مردم شهرهای غرب استان گلستان تصریح کرد: به نظرم این دوگانگی در اجرا قابل توجیه نیست و ما یک قاعده کلی در این خصوص داریم که باید به آن قواعد کلی پایبند باشیم.

وی گفت: به طور قطع این موضوع قابل پیگیری و قابل سئوال از وزیر ورزش و جوانان به عنوان بالاترین مقام مسئول برگزاری مسابقات است.

نورقلی‌پور با اشاره به اینکه این موضوع قابل توجیه نیست، تصریح کرد: من بعد از انتشار این تصویر در فضای مجازی شب گذشته آن را دیدم و برایم قابل هضم نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده مردم شهرهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس تاکید کرد: این موضوع قابل پیگیری است و موضوع در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون مربوطه از وزیر ورزش سئوال خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین