|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۹۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
جعفر کاشانی جزئیات جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را تشریح کرد.
 جعفر کاشانی جزئیات جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را تشریح کرد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: مسائل کلی باشگاه از جمله بازی روز جمعه با ذوب آهن، وضعیت تمدید قرارداد برانکو، وضعیت حامی مالی باشگاه در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بحث و بررسی شد.

گرشاسبی گزارشی از اقداماتش ارائه کرد

او ادامه داد:گرشاسبی گزارشی از اقداماتش در مورد روند مذاکراتش با برانکو برای تمدید قرارداد و همچنین جلساتش با نمایندگان حامی مالی مدنظر باشگاه به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد.

توافقات خوبی برای تمدید قرارداد برانکو صورت گرفته است

کاشانی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: برانکو تا پایان فصل قرارداد دارد و گرشاسبی هم توافقات خوبی با این مربی برای تمدید قراردادش داشته است. برانکو مربی با شخصیتی است و از تجربیات او در تیم های پایه هم باید استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت مدیرعاملی این تیم گفت: گرشاسبی سرپرستی باشگاه را تا پایان فصل برعهده دارد و مشکلی در این باره وجود ندارد. وزارت ورزش و جوانان هم در مورد جایگزین طاهری تصمیم می گیرد.

او درباره احتمال حضور هدایتی به جای طاهری در هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و در این مورد صحبتی نشده است.

امیدوار به لغو محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه هستیم

کاشانی درباره خبر بد وکیل سوئیسی به باشگاه در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی بیان کرد: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند و امیدوار به لغو محرومیت هستیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره استعفای ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه خاطر نشان کرد: نامه استعفای ترکاشوند در رسانه ها مطرح شد و این نامه به دست هیئت مدیره نرسیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین