|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۹۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
در آستانه صدور رای نهایی دادگاه نواز شریف نخست وزیر برکنار شده پاکستان، شاهزاده قطری که با نوشتن یک نامه جنجالی قصد نجات او را داشت به پاکستان سفر و با این مقام برکنار شده دیدار کرد.
 در آستانه صدور رای نهایی دادگاه نواز شریف نخست وزیر برکنار شده پاکستان، شاهزاده قطری که با نوشتن یک نامه جنجالی قصد نجات او را داشت به پاکستان سفر و با این مقام برکنار شده دیدار کرد.

به گزارش تارنمای خبری'پاکستان تودی'، در آستانه صدور رای نهایی دادگاه برای پرونده فساد اقتصادی نواز شریف، 'حمدبن جاسم بن جابر آل ثانی' شاهزاده قطری که پیش از این، با نگارش نامه‌ای جنجالی قصد نجات نواز شریف را داشت به پاکستان سفر کرده و با نخست وزیر برکنار شده پاکستان گفت و گو کرد.

بنا بر این گزارش، این شاهزاده قطری به همراه هیات 13 نفره وارد لاهور شده و مورد استقبال رسمی شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفته است.

این شاهزاده قطری در سفر به لاهور در دیدار با نواز شریف در خصوص روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌ پاکستان و قطر و روش های حل مشکلات فعلی حزب مسلم لیگ - نواز - گفت و گو کرد.

شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب و سیف الرحمن مسئول پیشین سازمان حسابرسی پاکستان نیز از همراهان نواز شریف در این نشست بوده اند.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های پاکستان، این شاهزاده قطری پس از این دیدار، برای ملاقات و گفت و گو با شهباز شریف به 'مادل تاون' رفته و در مورد موضوع های مختلف با وی نیز بحث و تبادل نظر کرد.

نام این شاهزاده قطری وقتی مطرح شد که خانواده نواز شریف برای دفاع از خود نامه‌ای را به نام او به دادگاه ارائه کردند و در این نامه نوشته شده بود که خانواده نواز شریف از سال 1980در قطر سرمایه گذاری کرده و سپس از طریق منافع به دست آمده در لندن یک خانه خریداری کردند.

ضمنا این شاهزاده قطری اعلام کرده بود که بیش از 800 هزار دلار به نواز شریف بدهکار بوده و در سال 2005 آن را پرداخت کرده است.

نواز شریف پس از شکایت عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف به اتهام فساد اقتصادی به صورت مادام العمر رد صلاحیت شده و تمامی مسئولیت‌هایش از جمله نخست وزیری پاکستان را از دست داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین