|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
در اعتراض به توئیت رئیس جمهور آمریکا؛
کد خبر: ۱۸۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
نانسی پلوسی و چاک شومر از رهبران اقلیت ها در سنای آمریکا در واکنش به پیام توئیتری دونالد ترامپ، ملاقات خود با وی را لغو کردند.
 به نقل از ان بی سی، در پی توئیت امروز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و انتقاد شدید وی از «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» از رهبران اقلیت دمکرات سنا، این دو نماینده سرشناس پر نفوذ دموکرات ها جلسه مشترک خود با ترامپ که قرار بود در کاخ سفید و بر سر مسائل مربوط به بودجه سال آینده این کشور برگزار شود را لغو کردند.

بر اساس این گزارش، این دو نماینده دمکرات ها در مجلس نمایندگان با انتشار بیانیه ای مشترک اعلام کردند: با توجه به این موضوع و اینکه رئیس جمهور در کاخ سفید با دمکرات ها کاری ندارد، ما معتقدیم که بهترین راه در پیش رو ادامه مذاکرات با همکاران جمهوریخواه خود در کنگره (به جای راهکار فعلی ) است.

لازم به ذکر است دونالد ترامپ امروز با انتشار پیامی توئیتری در حساب شخصی خود آورده بود: آنها (دمکرات ها) به دنبال روانه کردن سیل مهاجرت غیرقانونی به سمت کشورمان هستند که (توانایی ما) برای مبارزه با جرم را کاهش داده و می خواهند مالیات را افزایش دهند.

لازم به ذکر است «نانسی پلوسی» روز گذشته نیز با انتقاد از تعدی‌های جنسی ترامپ علیه زنان، گفت: انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور سیل این اتهام زنی‌ها علیه مقامات و شخصیت های شناخته شده آمریکایی را به راه انداخته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین