|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۸۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
او در پایان فصل MLS از اورلاندو سیتی جدا شد، ولی هنوز رسما از فوتبال کناره‌گیری نکرده است و مشخص نیست که آیا به فوتبال ادامه می‌دهد یا نه؟!
کاکا اخیرا به شهر میلان رفته، جایی که با تیم میلان درخشش فوق‌العاده‌ای داشت.

او در پایان فصل MLS از اورلاندو سیتی جدا شد، ولی هنوز رسما از فوتبال کناره‌گیری نکرده است و مشخص نیست که آیا به فوتبال ادامه می‌دهد یا نه؟!

از او دعوت شد تا در بازی میلان با آستریا وین در ورزشگاه حضور داشته باشد و پیراهن خاصی هم به او داده شد. کاکا گفت: «لذتبخش است که در چنین شبی در سن‌سیرو باشم، چون میلان واقعا عالی بازی کرد و توانست با وجود دریافت یک گل زودهنگام، پیروز شود. احساسی فوق‌العاده از حضور در میلان دارم. در شهری قدم می‌زنم که خاطرات بسیار زیادی را در آن تجربه کرده‌ام. شگفت‌انگیز است. نمی‌توانم رابطه‌ای که با این پیراهن و این باشگاه داشتم را توضیح دهم. من باید اوضاع فوتبالی‌ام را سامان بدهم و تصمیم بگیرم که آیا می‌خواهم یک سال دیگر بازی کنم یا نه. نخواستم در طول فصل تصمیم بگیرم و می‌خواستم کمی بیشتر فکر کنم. حالا هم دارم دور اروپا می‌گردم و از زمان استفاده می‌کنم.

اگر تصمیم بگیرم که بازی نکنم، درهای میلان به روی من باز خواهد بود. من رابطه‌ای عالی با باشگاه دارم. به طرفداران میلان گفته‌ام که تیمشان را باور داشته باشند. این باشگاه در نخستین سال تحت مالکیت جدید است و تردیدهای زیادی وجود دارد اما هر کس که عاشق این باشگاه است باید به باورش ادامه دهد.»

کاکا با وجود آنکه سال‌هاست میلان را ترک کرده، بسیار روان و سلیس به زبان ایتالیایی صحبت می‌کرد. او گفت: «از زمانی که آنتونیو نوچرینو به اورلاندو پیوست، هر روز به ایتالیایی با هم حرف می‌زدیم. او بود که کمک کرد زبان من خوب بماند.»

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین