|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۸۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
رصد مرکز ملی فضای مجازی از فعالیت کاربران ایرانی درتلگرام، نشان می‌دهد ۶۷۸ هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه دو میلیارد بازدید از این کانال ها دارند.به گزارش مهر، بر این اساس تا 2 آذر۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال فارسی در این شبکه به ثبت رسیده است.
 رصد مرکز ملی فضای مجازی از فعالیت کاربران ایرانی درتلگرام، نشان می‌دهد ۶۷۸ هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه دو میلیارد بازدید از این کانال ها دارند.

به گزارش مهر، بر این اساس تا 2 آذر۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال فارسی در این شبکه به ثبت رسیده است.

برآورد فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی طی ۱۰ روز اخیر، از افزایش بیش از هشت هزار کانال از ۲۳ آبان تا 3آذر حکایت دارد؛ به نحوی که شمار کانال های ایجاد شده در تلگرام از ۶۷۰ هزار و ۳۹۸ کانال در ۲۳ آبان، به ۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال رسیده است.از این تعداد، ٢٢٨ هزار و ٣٠٩ کانال به روزرسانی می شود.

همچنین طی ۲۴ساعت به طور متوسط بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار مطلب در این شبکه منتشر می شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت ۲۱ شب است که بیش از ۲۵۰ هزار مطلب در این ساعت و کمترین مطالب (۱۰ هزار مطلب) در ساعت ۳ صبح منتشر می شود.به طور متوسط روزانه در هر کانال 11.5 مطلب منتشر می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین