|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۸۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
منابع مصری، عصر روز گذشته اعلام کردند که مهاجمان مسلح به یک روستا در استان سینای شمالی حمله کردند و پس از تیراندازی و انفجار بمب در مسجدی، نمازگزاران در حال فرار را به گلوله بستند که طی آن، ۲۳۵ نفر کشته و بیش از ۱۰۹ نفر مجروح شده‌اند.
رئیس‌جمهوری چچن مجریان و طراحان حمله تروریستی خون‌بار روز جمعه در استان سینای شمالی مصر را «سگان جهنم» نامیده است.

 به نقل از نووستی، منابع مصری، عصر روز گذشته اعلام کردند که مهاجمان مسلح به یک روستا در استان سینای شمالی حمله کردند و پس از تیراندازی و انفجار بمب در مسجدی، نمازگزاران در حال فرار را به گلوله بستند که طی آن، ۲۳۵ نفر کشته و بیش از ۱۰۹ نفر مجروح شده‌اند.

«رمضان قدیروف» رئیس‌جمهوری چچن، امروز- شنبه- در حساب کاربری خود در «اینستاگرام» نوشت: «خداوند و رسولش، محمد(ص) لعنت می‌کند، آن‌چه که سگان جهنم در حمله جنایتکارانه‌شان به داخل مسجد انجام دادند... آنها بعد از دست زدن به انفجار، اقدام به تیراندازی به سمت نجات‌یافتگان کردند... و امروز این تروریست‌ها صدها زن را بیوه و هزاران کودک را یتیم کردند و خودشان نیز در آتش پایدار جهنم خواهند سوخت. خداوند هزاران بار لعنت کند حامیان تروریست‌ها را... واکنش دولت مصر و هم‌پیمانان آن به اقدام این عناصر مسلح در مسجد باید فوری، قاطعانه و شدید باشد.»

 

 
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین