|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۸۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
20 دقیقه جادویی. این رمز موفقیت پرسپولیس این فصل است.
20 دقیقه جادویی. این رمز موفقیت پرسپولیس این فصل است.

بررسی بازی های این فصل پرسپولیس نشان می‌دهد که اگر تیمی بتواند این 20 دقیقه جادویی را از پرسپولیس گرفته و مانع از گل‌زدن آنها شود شانس زیادی برای گرفتن امتیاز از این بازی دارد. پرسپولیس بیشترین گل‌هایش را در حد فاصل دقایق یک تا 20 به ثمررسانده و در این زمینه رکورددار لیگ است.

در 6 دیداری که پرسپولیس در 20 دقیقه ابتدای بازی گل زده به جز یک مورد برنده از زمین مسابقه خارج شده است. آنها در این 6 دیدار 5 برد بدست آورده و فقط یک تساوی داشته‌اند. در 5 بازی دیگر که شاگردان برانکو نتوانستند در این دقایق گل بزنند فقط 2 برد بدست آوردند.

تنها باخت آنها در همین 5 بازی رقم خورده و دو بازی دیگر هم مساوی شده است. آن 2 بازی که آنها موفق به برد در آن شده‌اند هم مقابل تیم‌های نفت تهران و گسترش فولاد بحران زده بود. دو تیمی که در این فصل به کمتر حریفی نه گفته‌اند و شاید اگر حریف قدرتمندتری به جای آنها قرار می‌گرفت آمار پرسپولیس بدتر از این می‌شد.

یکی دیگر از نقاط قوت پرسپولیس در 20 دقیقه جادویی این است که آنها در این دقایق تنها یک گل دریافت کرده‌اند. این تک گل مقابل پیکان بود که منجر به تنها باخت شاگردان برانکو در لیگ شد.

تنها تیمی که در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس شده در 20 دقیقه طلایی گلی دریافت نکرده و یک گل هم زده است. به نظر می‌رسد برای مهار پرسپولیس، فقط باید 20 دقیقه مقابل این تیم دوام آورد. کاری که بیشتر تیم‌های لیگ، موفق به انجام آن نمی‌شوند.

منبع : نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین