|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۸۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: دو دستگاه خودروی شاسی‌بلند با یک دستگاه خودروی L۹۰ در بزرگراه شهید حقانی به شدت با هم برخورد کردند.
 سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: دو دستگاه خودروی شاسی‌بلند با یک دستگاه خودروی L۹۰ در بزرگراه شهید حقانی به شدت با هم برخورد کردند.

سید جلال ملکی با اعلام خبر برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه شهید حقانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 14:20 امروز برخورد سه دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حقانی، مقابل پارکینگ به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 11 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد سه دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه کیا اسپورتیج، یک دستگاه h30 کراس و یک دستگاه L90 به دلیل نامشخصی به شدت با هم برخورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در جریان این حادثه دو خودروی کیا اسپورتیج و h30 کراس از مسیر اصلی منحرف و پس از عبور از جوی آب، وارد حاشیه بزرگراه شده و بعد از برخورد با یک تابلوی تبلیغاتی و شکستن آن در محل متوقف شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه کیسه‌های هوای هر سه دستگاه خودرو عمل کرده و باعث شده بود آسیب به رانندگان وارد نشود همچنین زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند هر سه راننده از خودروها خارج شده و فقط ترافیک بر اثر این حادثه ایجاد شده بود که با حضور عوامل راهور مشکل ترافیک شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: دقایقی قبل آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و انتقال خودروها به محل امن، محل حادثه را برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل دادند و عملیات پایان یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین