|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۸۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
چند هفته‌ای است شایعات حکایت از آن دارد که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران بعد از جام جهانی‌ روسیه، به تیم ملی استرالیا ملحق می‌شود. وقتی این تورنمنت به پایان برسد، غول‌های آسیا برای حضور موفق در جام ملت‌های امارات حاضر می‌شوند.
 چند هفته‌ای است شایعات حکایت از آن دارد که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران بعد از جام جهانی‌ روسیه، به تیم ملی استرالیا ملحق می‌شود. وقتی این تورنمنت به پایان برسد، غول‌های آسیا برای حضور موفق در جام ملت‌های امارات حاضر می‌شوند.

این رقابت‌ها به فاصله 6 ماه پس از رقابت‌های جام جهانی‌ آغاز می‌شود. خیلی‌ها در ایران به فدراسیون فوتبال هشدار داده‌اند سریعاً تکلیف سرمربی خود را برای بعد از جام جهانی‌ روشن کند چراکه ایران فرصتی برای انتخاب مربی نخواهد داشت.

استرالیایی‌ها به خاطر همین ترسی که دارند، می‌خواهند از همین حالا تکلیف سرمربی خود را مشخص کنند. منابع خبری فاش می‌کنند فدراسیون فوتبال استرالیا با کارلوس کی‌روش ارتباط گرفته و از او خواسته تا پیش از پایان قراردادش با ایران، با آنها قرارداد داخلی امضا کند و پس از پایان بازی‌های جام جهانی، مستقیماً به این کشور سفر کند.

کی‌روش پیشنهادات جدی‌تری قبل از جام جهانی‌ برزیل داشت. سران فوتبال مراکش، آفریقای جنوبی و... به کی‌روش ایمیل دادند و حتی برای او نسخه‌ای از قرارداد را ارسال کردند تا به تیم ملی آنها ملحق شود.

مراکش حاضر بود حتی جای مبلغ قرارداد را خود کی‌روش پر کند و برای امضا بفرستد اما این مربی فقط یک پاسخ داشت: «من سرمربی ایران هستم و باید به قراردادم پایبند باشم.» حالا استرالیا هم تلاش دارد تا زودتر از اتمام جام جهانی‌ تکلیف کی‌روش را با خود مشخص کند اما سرمربی تیم ملی، پاسخی مشابه به آنها داده است.

کی‌روش گفته: «من فعلاً مربی ایرانم. بعد از جام جهانی‌ و پس از اتمام قراردادم با تیم ملی ایران می‌توانیم در این باره با هم مذاکره کنیم.» یکی از دلایلی که کی‌روش علاقه‌ای به امضای قرارداد زودهنگام با استرالیا یا هر کشوری دیگری ندارد، احتمال ماندنش در تیم ملی ایران است.

بعد از جام جهانی‌ برزیل، بازیکنان نقش اصلی در نگه داشتن کی‌روش را ایفا کردند. بعد از جام جهانی‌ روسیه هم به طور قطع همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا کارلوس بماند. حتی شنیده می‌شود با رفتن کی‌روش احتمال دارد چند بازیکن از تیم ملی جدا شوند.

به همین دلیل کی‌روش عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارد. او می‌خواهد با ایران به جام جهانی‌ برود و ببیند چه اتفاقاتی در روسیه می‌افتد. او قطعاً پس از این رقابت‌ها، پیشنهاد ایران را هم یک پیشنهاد جدی برای خود تلقی می‌کند. در حال حاضر فدراسیون فوتبال هم در این زمینه به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

کی‌روش برای آنها گران درمی‌‌آید و از سویی این باور عمومی در ایران وجود دارد که تیم ملی قدرتمند شده و با هر مربی دیگری هم می‌تواند موفق باشد. البته این نظریه در دنیای واقعی فوتبال، رد می‌شود و حداقل تیم ملی ایتالیا گواه این موضوع بوده است. باید منتظر ماند و دید در جام جهانی‌ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین