|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
موسوی اردبیلی اضافه کرد: قرآن، حقوق، اقتصاد و علوم سیاسی موضوعات پیش نشستی بودند که درباره زوایای زندگانی آیت‌الله موسوی اردبیلی برگزار شد و در این نشست‎ها از کارشناس و استاد حوزه و دانشگاه به سخنرانی پرداختند.
حجت‎الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی اردبیلی اعلام کرد: جایزه‌ای به نام آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی در حوزه موضوعاتی که مورد دغدغه این مرجع تقلید بود، تعیین شود.

 حجت‎الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی اردبیلی امروز در  همایش بزرگداشت آیت‎الله العظمی موسوی اردبیلی در دانشگاه مفید با اشاره به اینکه از 6 ماه قبل برگزاری مراسمی برای نکوداشت مقام و شخصیت آیت‎الله‎العظمی موسوی اردبیلی(ره) برنامه ریزی شده بود، گفت: در این مدت فعالیت‎های گسترده‎ای انجام شد که از جمله آنها می‎توان به تدوین کتب مرتبط به مرحوم آیت الله اشاره داشت.

وی ادامه داد: کتاب "آیت‌الله موسوی اردبیلی از نگاه دیگران"، کتاب "اسناد ساواک" و "زندگی‌نامه مرحوم آیت الله العظمی موسوی اردبیلی" سه کتابی است که در خصوص ایشان منتشر شد. در ادامه برخی از کتب و دست نوشته‎های علمی و فقهی و تقریرات شاگردان ایشان تحت عنوان رسائل فقهیه نیز امروز رونمایی می‎شود؛ مقالات علمی که به این مناسبت و در خصوص ایشان ارایه شده است نیز در قالب یک مجلد فقه و تدییر منتشر خواهد شد.

موسوی اردبیلی اضافه کرد: قرآن، حقوق، اقتصاد و علوم سیاسی موضوعات پیش نشستی بودند که درباره زوایای زندگانی آیت‌الله موسوی اردبیلی برگزار شد و در این نشست‎ها از  کارشناس و استاد حوزه و دانشگاه به سخنرانی پرداختند.

وی بیان کرد: قرار است جایزه‌ای به نام آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در حوزه موضوعاتی که مورد دغدغه این مرجع تقلید بود نیز تعیین شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین