|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
جمهوری اسلامی با تمام قوا توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند کمک کند و با قدرت پیروز شد و این پیروزی قابل احترام و قدردانی است و آن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار اسلام سردار سلیمانی و کشورهای عراق و سوریه و همه رزمندگان اسلام تبریک می گویم.
 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدای حرم هستیم گفت: ایران در صف اول مقابله با تروریسم بود و این پیروزی را به مقام معظم رهبری تبریک می گویم.

 در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی، ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت تبریک پیروزی نیروهای اسلام بر کفر از سوی رئیس جلسه گفت: قرار است در این زمینه یک بیانیه از سوی همه نمایندگان امضا شود.

وی گفت: این اتفاق یک دستاورد بزرگی در شکست توطئه های آمریکا و قدرت های سلطه طلب در منطقه است. آنها امیدوار بودند با این کارها بتوانند در منطقه، کشورهای اسلامی و بخصوص جمهوری اسلامی را وادار کنند تا از مواضع انقلابی خود کوتاه بیایند.

وی تاکید کرد: کاری که عزیزان و نیروی قدس ما و کشورهای عراق و سوریه  برای دفاع از سرزمین خود انجام دادند کار بسیار خوبی بود. سیاست هایی که رهبر معظم انقلاب در این زمینه ابلاغ کردند و از روز اول در مقابل این توطئه ایستادند قابل قدردانی است.

نایب رئیس مجلس افزود: همچنین کارهایی که سردار بزرگ اسلام، سردار سلیمانی به کمک نیروهای مسلح انجام دادند قابل قدردانی و پرارزش است و ما باید این را گرامی بداریم.

پزشکیان گفت: ایران در مبارزه با تروریست ها در صف مقدم قرار گرفت و ما مدیون شهدای حرم و کسانی هستیم که در قبال شیطنت هایی که آنها داشتند و دم از دموکراسی و آزادی و مبارزه با تروریسم می زدند، ایستادند. ما قربانیان تروریسم بودیم و در مقابل تروریست ها ایستادیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی با تمام قوا توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند کمک کند و با قدرت پیروز شد و این پیروزی قابل احترام و قدردانی است و آن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار اسلام سردار سلیمانی و کشورهای عراق و سوریه و همه رزمندگان اسلام تبریک می گویم.

به گزارش مهر، طبق آئین نامه مجلس شورای اسلامی، رئیس جلسه در ابتدای جلسه می تواند در مورد موضوعات مهم سخنرانی کند.

قاضی پور نسبت به عدم سخنرانی مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس پیرامون پیروزی بزرگ ایران بر داعش انتقاد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین