|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۸۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
وضعیت روستاها با بارانی شدن هوای استان کرمانشاه برای زلزله‌زده‌ها مناسب نیست.
 وضعیت روستاها با بارانی شدن هوای استان کرمانشاه برای زلزله‌زده‌ها مناسب نیست.

هوای استان کرمانشاه طی امروز و فردا متاثر از سامانه حاکم در منطقه، نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات مه‌آلود همراه با بارندگی، رعد و برق و وزش باد است و شرایط ناپایداری دارد اما از همه مهمتر وضعیت پیچیده فضای شهر سرپلذهاب و آب‌گرفتگی معابر است که موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

چند روز گذشته بارها و بارها از طرف سازمان هواشناسب نسبت به بروز سرما و باران هشدار داده شده بود و به همین دلیل نیروهای ارتش در شهر سر پل ذهاب به کمک مردم آمدند و با نصب نایلون روی چادرها و بلوک‌چینی کنار چادرها درصد آسیب‌دیدگی نقاط شهری را کاهش داده‌اند اما همچنان در نقاطی از شهر سرپل‌ذهاب آب‌گرفتگی معابر مشکلات مردم را دو چندان کرده و وضعیت روستاها برای زلزله‌زده‌ها مناسب نیست. مردمی که حتی کفش‌های خود را در زلزله از دست داده‌اند با دمپایی بین فضاهای آب‌گرفته کنار چادرها راه می‌روند و مستاصل هستند.

کاهش دمای هوا که اوایل هفته آینده شدیدتر خواهد شد نگرانی زلزله‌زدگان را دوچندان کرده و در این میان کاهش دما نیز موجب نگرانی و بیقراری خانواده‌هایی شده که فرزندان کوچک دارند. تعداد بالایی از کودکان در این منطقه همچنان در شوک پس از زلزله و در معرض بیماری هستند. کودکانی که در سرمای هوا حتی امکان استفاده از اندک حمام‌های صحرایی سرپل‌ذهاب را ندارند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین