|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۸۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
ناهید خداکرمی در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به نحو پوشش خبری صداوسیما از مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد.
 عضو شورای شهر تهران از نحوه پوشش خبری صدا و سیما از مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد.

 ناهید خداکرمی در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به نحو پوشش خبری صداوسیما از مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد.

 او با اشاره به  ماده 71 در خصوص وظایف نمایندگان شورای شهر گفت: اگر امروز شاهدیم که مردم به سازمان‌های امدادی و مسئولان اعتماد نمی‌کنند و به صورت انفرادی یا از طریق چهره‌های شاخص مهربانی و نوعدوستی قابل ستایش خود را به کرمانشاه گسیل داشتند، و عکس و فیلم از چهره رنجدیده آسیب‌دیدگان زلزله فضای مجازی را فرا گرفته است، بخش مهم آن مربوط به عملکرد شعارآلود و یکجانبه گرایانه صداوسیماست.

وی افزود: لذا تذکر من به صدا و سیما این است که شما از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنید پس دوربین و میکروفون خود را به طرف مردم و تصاویر و صداهایی که دوست دارند بچرخانید تا این بی‌اعتمادی آسیب بیشتری به سبک زندگی و حرکت جمعی کشور نزده است به فکر اصلاح باشید.

رئیس کمیته سلامت خاطر نشان کرد: گرچه متخصصین علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی نیز باید این پدیده را به روشی علمی تجزیه و تحلیل کنند.

خداکرمی در ادامه خطاب به اعضای شورای شهر تهران تاکید کرد: تذکر دوم به خودمان یعنی اعضای شورای شهر، شهرداری، مردم و مسئولان است؛ که هرچه سریع‌تر از این خلسه و آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و پس‌فردا در تهران زلزله خواهد آمد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین