|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۸۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و پرسپولیس مقابل رقیبان مشهدی خود متوقف شدند و فولاد با غلبه بر پارس جنوبی به جمع مدعیان پیوست.
 در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و پرسپولیس مقابل رقیبان مشهدی خود متوقف شدند و فولاد با غلبه بر پارس جنوبی به جمع مدعیان پیوست.

از ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن مشهد، دو تیم استقلال و سیاه جامگان به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند. با این نتیجه استقلال 13 امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت و سیاه جامگان 8 امتیازی، در انتهای جدول باقی ماند.

تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی هم از ساعت 14:45 امروز (دوشنبه) در دومین روز از دوازدهمین هفته رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در نهایت به پیروزی 3 بر صفر شاگردان زلاتکو کرانچار انجامید.

ساسان انصاری در دقیقه 5 گل اول سپاهان را به ثمر رساند و در دقیقه 55 نیز پنالتی خود را تبدیل به گل کرد. گل سوم سپاهان هم در دقیقه 84 توسط علی کریمی به ثمر رسید. ساسان انصاری پس از مدت‌ها بازگشت خوبی به ترکیب تیمش داشت. انصاری که در هفته‌های گذشته به‌خاطر عملکرد نه‌چندان خوبش تحت فشار زیادی قرار گرفته بود، در این دیدار هر دو گل سپاهان را به ثمر رساند تا این تیم پس از دو هفته ناکامی بار دیگر رنگ پیروزی را ببیند. با این پیروزی، سپاهان خودش را 14 امتیازی کرد و به رده هشتم صعود کرد.

در سوی مقابل نیز تراکتورسازی برای چهارمین هفته متوالی در لیگ برتر ناکام ماند. آنها 12 امتیازی بازی ماندند و به رده سیزدهم سقوط کردند.

 تیم‌های سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 14:30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم میهمان به برتری 2 بر یک دست یافت.

در این دیدار علی حمام در دقیقه 67 ابتدا ذوب‌آهن را پیش انداخت و در ادامه میعاد یزدانی در دقیقه 76 کار را به تساوی کشاند. بازی با نتیجه تساوی یک - یک رو به اتمام بود که دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 2+90 گل دوم و سه امتیازی ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

رضا کرمانشاهی قضاوت دیدار سپیدورد - ذوب‌آهن را بر عهده داشت. او در این دیدار به محمدرضا حسینی از تیم ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه تیم ذوب‌آهن 16 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و تیم سپیدرود هم با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفت.

 از ساعت 15:15 امروز (دوشنبه)، تیم‌های نفت تهران و سایپا در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان علی دایی خاتمه یافت. مهدی ترابی در دقیقه 63 تنها گل سایپا را در این دیدار به ثمر رساند تا این تیم با 17 امتیاز به رتبه ششم جدول صعود کند.

اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که در این دیدار به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم کارتی نشان نداد.

 تیم‌های فولاد خوزستان و پارس جنوبی از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به برتری یک بر صفر فولادی‌ها انجامید. به این ترتیب نخستین شکست شاگردان تارتار در تیم پارس جنوبی در فصل جاری رقم خورد.

فرشاد جانفزا در دقیقه 33 تک گل فولاد را وارد دروازه پارس جنوبی کرد تا جایگاه این تیم در صدر جدول به خطر بیفتد.

قضاوت دیدار فولاد خوزستان - پارس جنوبی بر عهده حمید حاج‌ملک بود. او در این بازی به فرزاد جعفری از تیم فولاد اخطار داد.

پارس جنوبی با وجود این شکست و با 25 امتیاز صدرنشین ماند و فولاد با 20 امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده خراسان بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین