|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
بازی خوبی بود اما من چیزی از نیمه نخست به یاد نمی‌آورم. سایر بازیکنان می‌گویند که در یک صحنه هوایی سر به سر شدیم و پس از آن سجاد شهباززاده و جابر انصاری لطف کردند و زمانی که زبان من در دهانم قفل شده بود، به من کمک کردند و کار را درست کردند.
 بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان می‌گوید در صحنه‌ای که در نیمه اول مصدوم شده است، سجاد شهباززاده و جابر انصاری به او کمک کردند تا مشکلش برطرف شود.

به گزارش ایسنا، سجاد دانایی‌فر بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان که در نیمه اول از ناحیه سر به شدت مصدوم شد، درباره دیدار تیمش برابر استقلال و مصدومیتش در این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود اما من چیزی از نیمه نخست به یاد نمی‌آورم. سایر بازیکنان می‌گویند که در یک صحنه هوایی سر به سر شدیم و پس از آن سجاد شهباززاده و جابر انصاری لطف کردند و زمانی که زبان من در دهانم قفل شده بود، به من کمک کردند و کار را درست کردند.

او درباره امیدش به حضور بیشتر در ترکیب اصلی سیاه جامگان گفت: انسان به امید زنده است. از زمانی که مرزبان به تیم آمده تیم ما فوتبال بازی می‌کند و پیشرفت خوبی داشته است. امیدواریم با حمایت بازیکنان و تماشاگران بتوانیم نمایش‌های قابل قبول‌تری در دیدارهای بعدی به جا بگذاریم و من بتوانم در رده‌های بالاتر مانند رده‌های ملی حضور پیدا کنم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین