|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۸۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
اتفاقا حضور آن ها در کرمانشاه سر و صدای زیادی هم به پا کرد. علی دایی سرمربی سایپا خیلی سریع کمک های مردمی را جمع کرد و با خود به کرمانشاه برد تا به دست مردم زلزله زده برساند.
  مردم روستای خامسان حرکت جالبی را برای تشکر از علی دایی و جواد خیابانی انجام دادند.

 جواد خیابانی و علی دایی دو چهره معروف ورزش بودند که پس از زلزله کرمانشاه، راهی مناطق زلزله زده شدند. اتفاقا حضور آن ها در کرمانشاه سر و صدای زیادی هم به پا کرد. علی دایی سرمربی سایپا خیلی سریع کمک های مردمی را جمع کرد و با خود به کرمانشاه برد تا به دست مردم زلزله زده برساند. جواد خیابانی هم با حضور در کنار مردم زلزله زده، یکی دو مصاحبه تند انجام داد که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

حالا مردم کرمانشاه برای قدر دانی از زحمات دایی و خیابانی دست به اقدام جالبی زده اند. مردم روستای خامسان در کرمانشاه برای تشکر از دایی و خیابانی بنری را تهیه کرده اند که روی آن نوشته شده: ما کردهای غرب کشور از مساعی و کوشش های بی دریغ آقای گل فوتبال جهان علی آقای دایی بزرگ و گزارشگر پر تلاش و دلسوز جواد خیابانی عزیز که در سخت ترین روزها حامی مردم زلزله زده کرمانشاه بودند و کنار برادران کرد خود ماندند و کمک های فراوانی ارسال داشتند صمیمانه متشکریم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین