|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۸۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
فعال افشاگر اسرار پشت‌پرده رژیم آل سعود از تحت بازجویی قرار گرفتن یکی دیگر از شاهزادگان سعودی خبر داد.
 فعال افشاگر اسرار پشت‌پرده رژیم آل سعود از تحت بازجویی قرار گرفتن یکی دیگر از شاهزادگان سعودی خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی عربی 21، مجتهد عربستانی -فردی که با این نام مستعار در خصوص اسرار پشت پرده خاندان سعودی افشاگری می‌کند- در توییتر مطالبی را در خصوص نحوه برخورد با یکی از شاهزادگان مناطق این کشور که هنوز مسئولیت دارد فاش کرد. مجتهد بدون ذکر نام منطقه ای که این شاهزاده در آن فعالیت می کند، نوشت: وی از 15 سال پیش در این منطقه مسئولیت دارد و اکنون تحت بازجویی قرار گرفته و از هواپیمای اختصاصی اش محروم شده است.

مجتهد افزود: این شاهزاده سعودی با خودرو به ریاض سفر کرد و از همسرش که دختر یکی از شاهان سعودی است و در حوزه تجارت و امور خیریه در این منطقه فعالیت می کند خواست از همه مناصبش در انجمن های خیریه استعفا دهد. همسر این شاهزاده سعودی نیز تحت بازجویی قرار دارد.

این پایگاه اینترنتی در ادامه نوشته است: این شاهزاده سعودی که مجتهد از او سخن می گوید «فهد بن بدر بن عبدالعزیز» امیر منطقه الجوف در شمال عربستان سعودی، است. همسر فهد بن بدر، ساره دختر ملک عبدالله بن عبدالعزیز خواهر ناتنی متعب بن عبدالله و ترکی بن عبدالله است که به اتهام فساد در بازداشت بسر می برند. ساره بنت عبدالله یک هفته پیش از ریاست جمعیت خیریه زنانه ملک عبدالعزیز استعفا داد. وی از 16 سال پیش ریاست این جمعیت خیریه را برعهده داشته است.

فهد بن بدر، پسر بدربن عبدالعزیز یکی از کسانی است که گروه موسوم به الأمراء الأحرار (شاهزادگان آزاده) را در اعتراض به نحوه حکومت در عربستان سعودی تشکیل دادند. این افراد خواستار ایجاد حکومت مشروطه و کسب اختیارات بیشتر شدند و پیش از بازگشت به عربستان، سالیان زیادی را در لبنان و مصر زندگی کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین