|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۸۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
در میان تیم‌های سید سه اسپانیایی ها دوست ندارند با سنگال همگروه شوند و در عوض 35 درصد آنها ایران را حریف مناسبی می‌دانند.
 در میان تیم‌های سید سه اسپانیایی ها دوست ندارند با سنگال همگروه شوند و در عوض 35 درصد آنها ایران را حریف مناسبی می‌دانند.

با نهایی شدن سیدبندی تیم‌های صعود کرده به جام جهانی، رسانه‌های اکثر این کشورها به گمانه‌زنی درباره حریفان‌شان پرداختند. یکی از آنها مارکا بود که نظرسنجی‌اش در ایران هم بازتاب داشت، چرا که هواداران اسپانیا ترجیح می‌دهند با تیم‌ ملی همگروه شوند.

اسپانیا در سید دو قرار گرفته و هوادارانش به همین خاطر نگرانند که ممکن است با قرعه سختی روبه‌رو شود. مارکا در این شرایط در سایتش نظرسنجی‌هایی داشت تا مردم سخت‌ترین و آسان‌ترین حریفان اسپانیا را بر اساس سیدهای مختلف انتخاب کنند.

بر اساس این رای‌گیری اکثر اسپانیایی‌ها دوست دارند تیم‌شان در گروه لهستان قرار بگیرد و ترجیح می‌دهند با فرانسه همگروه نشوند. در میان تیم‌های سید سه هم آنها دوست ندارند با سنگال همگروه شوند و در عوض 35 درصد آنها ایران را حریف مناسبی می‌دانند. از میان تیم‌های سید چهار هم حریف مورد علاقه آنها عربستان است و از مصاف با صربستان اجتناب می‌کنند.

انتخاب ایران به‌عنوان ضعیف‌ترین تیم حاضر در سید سه از سوی کاربران مارکا برای هواداران تیم ملی عجیب و حتی توهین‌آمیز بود. با این حال به نظر می‌رسد انتخاب ایران از سوی اسپانیایی‌ها بیش از همه به خاطر ناشناخته بودن تیم کی‌روش در میان هواداران فوتبال باشد. تیم ملی بعد از جام جهانی با تیم‌های مدعی روبه‌رو نشده و اخبارش در رسانه‌های اروپایی بازتاب زیادی ندارد.

طبیعی است که تیم ملی نسبت به تیم‌های اروپایی یا آفریقایی ناشناخته‌تر باشد و ملاک قضاوت هواداران عام فوتبال نتایج و عملکرد تیم در جام جهانی قبلی است. با این حال این ناشناخته بودن می‌تواند اتفاق خوبی برای تیم ملی باشد. آسان گرفتن ایران می‌تواند زمینه غافلگیری حریفان ما در روسیه را فراهم کند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین