|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۸۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
بازدید دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز
 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش 7 هزار داوطلب در تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی سال ۹۶ خبر داد و گفت: این آزمون روز ۹ آذرماه به پایان می‌رسد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی سال ۹۶ از روز شنبه ۶ آبان ۹۶ بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است. داوطلبان تا ۹ آذر ماه فرصت دارند با مراجعه به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی محل پذیرش ثبت نام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد 7 هزار و 83 نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: علاقمندان به تحصیل در این موسسات اعم از اینکه در این آزمون ثبت نام کرده یا ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای یا کاردانش موسسات آموزش عالی پذیرنده با مراجعه به لینک جستجو و کد رشته در سایت سازمان سنجش، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه با مدارک لازم به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین