|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
آمار قربانیان حمله انتحاری شب گذشته به مرکز پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در شهری در شمال نیجریه به هفت کشته و 40 زخمی رسید.
روزنامه «لیدر شیپ» نیجریه و شاهدان گفتند در انفجار شب گذشته در مرکز پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در شهر «داماتورو» ایالت «یوبی» در شمال شرق نیجریه دستکم هفت تن کشته و حدود 40 تن هم زخمی شدند.

مقامات نیجریه هیچ بیانیه رسمی درباره این انفجار انتحاری و شمار قربانیان آن صادر نکرده اند.

شمار زیادی از علاقه مندان به فوتبال در نیجریه به توصیه طرف‌های امنیتی عمل کرده و از خانه‌های خود مسابقات جام جهانی فوتبال را دنبال می‌کنند تا از تهدید حملات تروریستی احتمالی گروه بوکوحرام علیه مراکز پخش مسابقات به دور باشند.

دولت نیجریه از زمان آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال به علاقه مندان فوتبال درباره احتمال حملات تروریستی علیه مراکز پخ مسابقات هشدار دادند.

«مایک اومیری»، رئیس کمیته توصیه‌های ملی نیجریه از شهروندان این کشور خواسته است برای جلوگیری از وقوع حملات تروریستی جانب احتیاط و هوشیاری را پیشه کنند.

شهر موبی در ایالت اداماوا هم اخیرا شاهد حمله انتحاری علیه مرکز پخش مسابقه نهایی جام اروپا بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بود و یا حمله انتحاری هزمان در شهر موبی در ایالت بلاتو که ده ها کشته و زخمی برجا گذاشت.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین