|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
عوض حیدرپور شهرضایی نماینده مجلس گفت: تریبون مجلس جای تسویه حساب های شخصی و سیاسی نیست و از اساس باید مراقب بود تا افراطیون تریبون رسمی در اختیار نداشته باشند چرا که کنترل بر احساسات خود نداشته و به امنیت ملی ضرر می رسانند
حیدرپور شهرضایی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت وگو با خبرنگار مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) با اشاره به طرح برخی از موضوعات از تریبون رسمی مجلس در مخالفت با دولت گفت: البته مجلس محل تضارب آراء است و نمایندگان می توانند انتقادات خود نسبت به دولت را در مجلس بیان کنند اما در این خصوص باید در یک چارچوب حرکت کرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس در ادامه این مطلب افزود: بعضا می بینیم در مباحثی که به عنوان انتقاد مطرح می شود مصالح عمومی کشور شامل امنیت ملی تحت الشعاع قرار می گیرد از این حیث به نظر می رسد نباید تریبون در اختیار افراطیون قرار گیرد، زیرا کنترلی بر احساسات خود ندارند و با طرح برخی موضوعات مصالح نظام را به خطر می اندازند.

حیدرپور شهرضایی هم چنین تصریح کرد: این که در هر موقعیتی به دولت در خصوص توافق هسته ای انتقاد شود امری دور از عقلانیت است چرا که مذاکره زیر نظر مقام معظم رهبری انجام می شود شورای عالی امنیت ملی نیز بدون نظر معظم له اقدامی انجام نمی دهد.

وی در ادامه گفت: این که عده ای به دلیل شکست های سیاسی هر روز بخواهند حرف جدید بزنند و یک روز دلواپس باشد وفردا بهانه دیگری علیه دولت جور کنند قابل قبول نیست.

این نماینده مجلس با بیان این که منتقدان باید دست از تخریب و توهین بردارند و همراه با دولت نقد سازنده داشته باشند، افزود: عده ای مدام میزگردهایی به راه می اندازند و در ان دولت قبل را تقدیس و دولت حاضر را تخریب می کنند که این حرکات افراطی و مغایر با مصالح و امنیت ملی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که باید رفتار ائمه اطهار را در برخورد با سلایق مختلف الگو قرار دهیم گفت: همه ما موظفیم به عنوان شیعیان پیامبر و ائمه نیکو سخن بگوییم و منتقدان دولت ˈنیکو سخن گفتˈ را از یاد نبرند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین