|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دغدغه اصلی دولت را تامین آرامش مردم در معیشت عنوان کرد.
دکتر «سیدحسن هاشمی» در جمع اهالی منطقه محروم دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون مهمترین مشکل کشور، بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده است.

وی با بیان اینکه باید از افرادی که می توانند به چرخه تولید داخل کشور سرعت بخشند و تولیدات داخلی را افزایش دهند، حمایت کرد، افزود: این موضوع، علاوه بر افزایش تولیدات داخلی، منجر به ایجاد اشتغال نیز می شود.

هاشمی همچنین با اشاره به وجود پاره ای مشکلات در حوزه بهداشت و درمان، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری های بین بخشی و افرادی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، مشکلات موجود در این حوزه برطرف شود.

وزیر بهداشت بر اجرای بسته های طرح تحول نظام سلامت متناسب با شأن و منزلت ملت ایران در بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: یکی از بسته های این طرح، رایگان شدن زایمان طبیعی است که خوشبختانه از زمان اجرای آن، تعداد زایمان های طبیعی در کشور افزایش یافته است.

دولت و مجلس همه را با یک نگاه ببینند

وی افزود: دولت و مجلس باید همه کشور را با یک نگاه ببینند و در جهت اهداف والا و بلند حضرت امام(ره)، رهبر انقلاب و شهدا برای دستیابی به عدالت در همه موارد در کل مناطق کشور تلاش کنند.

وزیر بهداشت، ملت ایران را ملتی آزاده دانست و گفت: ملت ایران بدنبال عزت و حقوق خود بوده و در جهت رفع کاستی های موجود نیز تلاش می کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین