|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۸۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری در ژانویه باید تیم‌شان را تقویت کنند.
 بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری در ژانویه باید تیم‌شان را تقویت کنند.

یازده هفته است که از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس می‌گذرد و تیم‌ها هم‌اکنون برای بازی‌های ملی در تعطیلات به سر می‌برند. این بهترین فرصت برای ارزیابی نقاط ضعف و قوت تیم‌هایی است که برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول برنامه دارند. در همین مدت مشخص شده کدام تیم‌ها در چه ناحیه‌ای نیاز به ترمیم دارند و در صورت لزوم باید برای پر کردن آن خلأ بازیکن جذب کنند. باتوجه به اینکه کمتر از 50 روز دیگر به آغاز نقل و انتقالات زمستانی زمان باقی‌مانده است، تیم‌ها از حالا باید در بازار به تکاپو بیفتند تا در ژانویه برای خرید بازیکن مورد نظرشان به دردسر نیفتند.

آرسنال
آرسنال بیش از هر چیز به یک دروازه‌بان نیاز دارد. تیمی که همه ساله به دلایل مختلف از جمله کمبود بازیکن قابل اعتماد از کورس قهرمانی عقب می‌افتد. توپچی‌های لندن اگر به موفقیت نیاز دارند باید در ژانویه تغییراتی در تیم‌شان ایجاد کنند. آرسنال در 11 بازی 16 گل دریافت کرده تا از لحاظ گل خورده جزو 5 تیم اول باشد. پتر چک پا به سن گذاشته و دیگر نمی‌شود به او اعتماد کرد. ضمن اینکه اگر مسعود اوزیل در زمستان از آرسنال جدا شود آن وقت باید فکری هم به حال مرکز زمین کرد.

چلسی
مشکل بزرگ چلسی از جایی شروع شد که آنتونیو کونته با یک پیامک عذر دیگو کاستا را خواست و آلوارو موراتا را جایگزین آقای گل تیمش کرد. موراتا هر عملکردی که داشته باشد این توانایی را ندارد که در لیگ، لیگ قهرمانان، جام‌حذفی و جام اتحادیه ایفای نقش کند. در این شرایط کونته باید از میشی باتشوآی استفاده کند که به نظر می‌رسد خیلی به این مهاجم اعتقادی ندارد. چلسی اگر می‌خواهد تا آخر مدعی باقی ماند باید در ژانویه یک مهاجم جایگزین خریداری کند.

لسترسیتی
کلود پوئل در ساوتهمپتون به خاطر عملکرد خوب خط دفاعی تیمش به شهرت رسید و انتظار می‌رود به خط دفاعی لسترسیتی هم نظم بدهد. تنها مشکلی که او در لستر دارد ضعف این تیم در سمت چپ خط دفاعی است و باید برای رفع آن اقدام کند. استفاده از گزینه جوان هم می‌تواند جزو برنامه‌های کلود پوئل باشد.

لیورپول
لیورپولی‌ها با خرید محمد صلاح از رم توانستند نیازشان در بخش تهاجمی را برآورده کنند اما در جذب ویرجیل فان دیک ناکام بودند تا همین باعث شود بیشترین ضربه را در خط دفاعی دریافت کنند. خط دفاعی لیورپول با 17 گل خورده در 11 بازی نشان داده به حد کفایت قابل اطمینان نیست. خرید یک مدافع میانی قابل اعتماد می‌تواند ضریب اشتباهات قرمزهای مرسی‌ساید را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

منچستریونایتد
قرار بود منچستری‌ها با خرید ویکتور لیندلوف از بنفیکا ضعف خط دفاعی‌شان را پوشش دهند اما مدافع تیم ملی سوئد با نمایش‌های ضعیف خود نشان داد ارزش 31 میلیون پوندی که برایش هزینه شد را ندارد. به نظر می‌رسد ژوزه مورینیو همچنان به زوج خط دفاعی فیل جونز و کریس اسمالینگ اعتماد ندارد و با توجه به مصدومیت مارکوس روخو، یونایتد نیاز دارد تا در زمستان یک مدافع دیگر به فهرست بازیکنانش اضافه کند.

تاتنهام
تاتنهام در بازار نقل و انتقالات تابستانی زیاد به تکاپو نیفتاد و به یکی، دو خرید اکتفا کرد. درحالی که همه سیاست باشگاه را به ضرر تیم مائوریسیو پوچتینو می‌دانستند اما تاتنهام هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی نتیجه گرفت اما تاتنهام همچنان یک مشکل در ترکیب خود دارد و آن کمبود وینگر است. خریدهای اخیر این تیم نظیر کلینتون انجیه و کوین انکودو به اندازه کافی تأثیرگذار نبودند. تاتنهام به جذب ویلفرد زاها علاقه‌مند است و این احتمال وجود دارد که در ژانویه وینگر کریستال پالاس را به خدمت بگیرد.

منچسترسیتی
تیمی بدون نقطه ضعف. منچسترسیتی تا اینجای فصل آنقدر خوب بوده که نیازی به خرید در بازار زمستانی ژانویه ندارد. پپ گواردیولا در تابستان مشکل دروازه‌بانی تیمش را با خرید ادرسون حل کرد تا اشتباهات سال گذشته دیگر تکرار نشود. سیتی امسال از درون دروازه گرفته تا نوک خط حمله دارای بازیکنان آماده است و با همین ترکیب می‌تواند نیم‌فصل دوم را ادامه دهد.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین