|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این مناطق، اظهارکرد: مرزبانی آماده ارائه هرگونه خدمات امنیتی و امدادی به آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهر های مرزی است.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تشدید ضریب امنیتی در نوار مرزی استان کرمانشاه، از اجرای طرح خدمات مردم یاری در مناطق زلزله زده خبر داد.

 سردار قاسم رضایی در  حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی  با حادثه دیدگان این مناطق، اظهارکرد: مرزبانی آماده ارائه هرگونه خدمات امنیتی و امدادی به آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهر های مرزی است.

وی افزود: مرزبانی در راستای مدیریت بحران، کاهش آسیب پذیری و تسریع در امدادرسانی، چادر های امدادی طرح های خدمات مردم یاری را در مناطق  زلزله زده برپا کرده است.

 فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با استفاده از  پتانسیل گروهان‌های پشتیبانی رزمی مرزبانی ناجا و با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء و وزارت نیرو  تا پایان وضعیت بحران منطقه،  روزانه 10 هزار بسته غذا در میان آسیب دیدگان زلزله توزیع می شود.  

 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی با اشاره به اینکه مرزبانی نیز در خط زلزله منطقه قرار دارد، گفت: مرزبانان غیورمان علاوه بر ایجاد امنیت در مرزها، همگام با سایر دستگاه های امنیتی و خدمت رسان تا آخرین لحظه در کنار آنها خواهند بود و ازهیچ گونه کمکی دریغ نمی کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین