|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۸۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان از آمادگی این سازمان برای اسکان اضطراری حادثه دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خبر داد.
 جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان از آمادگی این سازمان برای اسکان اضطراری حادثه دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خبر داد.

سردار علی فضلی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه که امشب (22 آبان ماه) با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به امدادرسانی سپاه در زلزله اخیر استان کرمانشاه گفت: ما اعلام آمادگی می کنیم که خدمات و امکاناتی را که مورد نیاز است بر اساس رسالتی که داریم تامین کنیم.

وی بر ضرورت اسکان فوری مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به برودت هوا اسکان اولیه اضطراری امری ضروری است و در این راستا اعلام آمادگی می‌کنیم که در صورت تقسیم کار، از فردا عملیات لازم در این زمینه را انجام دهیم.

امیر مولایی نماینده ارتش نیز در این جلسه با بیان این‌که در محل پادگان ابوذر محل اسکان حادثه دیدگان در نظر گرفته شده است گفت: هم‌چنین ارتش 28 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرده است.

وی از ارسال 18 دستگاه لودر و ادوات آواربرداری به منطقه خبر داد و اظهار کرد: 200 هزار آب معدنی نیز میان حادثه دیدگان توزیع کرده‌ایم.

وی بیان این‌که بالگردهای هوانیروز امروز 130 ساعت پرواز داشتند گفت: در این تعداد ساعت پرواز 910 مجروح جابجا شدند.

مولایی از پذیرش و بستری 330 مصدوم در بیمارستان 520 ارتش خبر داد واظهار کرد: هم‌چنین 50 مصدوم سرپایی به این بیمارستان مراجعه کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین