|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۸۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه سال جاری در ایران برگزار می‌شود.
 پس از کش و قوس‌های فراوان و قول مسئولان کاشان برای میزبانی شایسته از رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان، میزبانی کاشان از این رقابت‌ها قطعی شد.

 چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه سال جاری در ایران برگزار می‌شود.

چندی پیش ایسنا در تاریخ ۱۴ مهرماه از میزبانی شهر کاشان از چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان خبر داد و سایت فدراسیون کشتی نیز ۱۰ روز بعد آن را تایید کرد، اما میزبانی ضعیف این شهر از مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی با انتقادات زیادی از سوی اصحاب رسانه و کارشناسان بدلیل مشکلات سالن و کمبود زیرساخت های مناسب مواجه شد که همین امر میزبانی این شهر از رقابت‌های معتبر کشتی آزاد باشگاه‌های جهان که با حضور تیم‌هایی نظیر آمریکا و روسیه در ایران برگزار می‌شود را به مخاطره انداخت.

اما پس از سفر رسول خادم رییس فدراسیون کشتی به این شهر و گفتگو با مسئولان ارشد این شهر و گرفتن قول مساعد برای حل مشکلات میزبانی، در نهایت فدراسیون کشتی با میزبانی کاشان از چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان موافقت کرد.

استان‌هایی نظیر تهران و مازندران نیز خواستار میزبانی این رقابت‌ها شده بودند.

باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان ارشد استان اصفهان و شهر کاشان تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از این رویداد بین‌المللی را خواهند اندیشید یا خیر.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین