کد خبر: ۱۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 24 خطاکار و شرور نادم در استان با اظهار ندامت و توبه از کارهای خویش مورد رافت اسلامی قرار گرفته و امان نامه دریافت کردند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 24 خطاکار و شرور نادم در استان با اظهار ندامت و توبه از کارهای خویش مورد رافت اسلامی قرار گرفته و امان نامه دریافت کردند.

علی اوسط هاشمی اظهار داشت: اعتمادسازی به منظور مشارکت تمامی اقشار و اقوام در مسیر توسعه استان در دستور کار قرار دارد و تصمیم داریم در این مسیر دشمنان را نیز به دوست خود تبدیل کنیم و در این راستا به امنیت نرم در استان می اندیشیم.

وی با بیان اینکه تا کنون دو جلسه به منظور بررسی پرونده افراد شرور و نادم در شورای تامین سیستان و بلوچستان تشکیل شده است ادامه داد: هر فرد خطاکار و شروری که قبل از دستگیری اظهار ندامت کرده و توبه کند بر اساس نگاه نظام حاصل از رحمت و رافت اسلامی امان نامه دریافت خواهد کرد.

وی بیان داشت: کمیسیون امان نامه از سوی شورای تامین سیستان و بلوچستان با هدف بررسی درخواست های اشرار نادم برای بازگشت به دامان جامعه تشکیل شده است و تاکنون برای 24  نفر از نادمان طی برگزاری دو جلسه امان نامه صادر شده است.

استاندار با تاکید بر اینکه باید دشمنی ها را به دوستی ها تبدیل کرد افزود: آغوش رافت و مهربانی نظام جمهوری اسلامی برای افراد نادم و پشیمان باز است و سعی داریم افرادی را که فریب خورده اند به دامان جامعه بازگردانده و آرامش را در منطقه حاکم کنیم.

هاشمی از تمامی افراد صاحب نفوذ خواست تا افرادی را که دانسته یا ندانسته خطا کرده اند هدایت و راهنمایی کرده تا از این فرصت به دست آمده برای توبه استفاده کرده و با دریافت امان نامه مورد رافت نظام اسلامی قرار گرفته و به دامان جامعه و خانواده بازگردند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین