|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
اعلام نادرست هرگونه مطالب یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسوولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.
 معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور با تکذیب اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر "بررسی ایجاد تعییرات در ساختار دولت در جلسه اخیر سران قوا و توافق ضمنی بر روی آن" گفت: در جلسه اخیر سران محترم سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، پرویز اسماعیلی افزود: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت‌های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم‌گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد. پیگیری مربوط به ساختار یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی خود را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

وی تاکید کرد: اعلام نادرست هرگونه مطالب  یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسوولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

وی با اعلام اینکه "اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد" از رسانه ها خواست که در برابر رواج گمانه‌ها و شایعات بویژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسوول پیگیری کنند.

روز شنبه و پس از جلسه سران قوا، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه ای گفته بود که "در این جلسه سران قوا به بحث و بررسی پیرامون ایجاد تغییرات در ساختار دولت پرداختند و به توافقات ضمنی در این باره رسیدند." وی همچنین با ذکر جزییاتی مدعی شد که تفکیک و تعییرات در وزارتخانه های راه و شهر سازی، نفت، نیرو، کشور، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و ... از جمله توافقات در جلسه مذکور بوده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین