|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۸۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
امیر بدری بدلکار سینما و سرپرست بدلکاران فست فوروارد تیم، با پرش از سکو به ارتفاع 60 متری در شهر آمستردام رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
 امیر بدری در خصوص رکورد خود گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه بین المللی ورزشی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر آمستردام پرش از سکوی 60 متری انجام شد. وی ادامه داد: از ساعت 9.30 پرش های تمرینی به ارتفاع 50 متر را شروع کردم و در ساعت 14 بعد از ظهر با پرش از ارتفاع 60 متر رکورد انجام شد.در این نمایش ورزشی 4 نفر از کشور هلند حضور داشتند و آن ها از ارتفاع کمتر از 60 متر پرش خود را انجام دادند.
 


بدری در ادامه افزود: این رکورد برای اولین در جهان انجام شد و برای این پرش بیش از 8 ماه در کشور هلند تمرین کرده بودم و این پرش با موفقیت انجام شد.

گفتنی است امیر بدری پیش از این در مسابقات جهانی بدلکاری در روسیه مقام خوبی کسب کرد، همچنین جایزه بهترین بدلکاری از انجمن بازیگران آمریکا در سال 2012 به دست آورد. وی رکورد دار پرش از ارتفاع در ایران و از فعالان رشته (( sky dive)) سقوط آزاد می باشد.

امیر بدری که به تازگی به ایران بازگشته است در حال حاضر طراحی صحنه های بدلکاری فیلم سینمایی " شکستن همزمان بیست استخوان" به کارگردانی جمشید محمودی و "مغزهای کوچک زنگ زده " به کارگردانی هومن سیدی را بر عهده دارد.
 


همچنین وی در فیلم‌های «Ali and Nino»، «Bang Bang» و «Skyfall» و آثاری چون «قاتل اهلی،جرم مسعود کیمیایی»‌ و «نهنگ عنبر 2 سامان مقدم » و «ساعت 5 عصر مهران مدیری » به عنوان بدلکار همکاری داشته است.

منبع : جام جم آنلاین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین