|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۸۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
سرانجام در حالیکه این شخص قصد پریدن داشت، مأمورین او را مهار کرده و مانع از اقدامش شدند ، در ادامه، مأمورین اقدام به شناسایی این شخص به عنوان متهم تحت تعقیب اداره دهم کرده و بلافاصله موضوع به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.
 کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهرت بزرگ متهم به قتل زن ۳۵ ساله با ضربات متعدد چاق. را قبل از اقئام به خودکشی و پریدن از روی پل عابر ۹ دی شناسایی و دستگیر کردند .

ساعت ۱۹ چهار شنبه ۱۶ آبانماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی، وقوع یک جنایت در خیابان هلال احمر - خیابان شهید قدمی به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که خانمی ۳۵ ساله از ناحیه سر، پشت گردن و پشت کتف مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته و به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پسر ۱۵ ساله مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بیرون خانه بودم، به گوشی تلفن همراه مادرم زنگ زدم اما گوشی مادرم خاموش شده بود! به پدرم زنگ زدم گوشی او نیز خاموش بود! به خانه آمدم، کسی در خانه را باز نکرد، زنگ همسایه بالا را زدم و آنها در مجتمع را برایم باز کردند. زمانیکه وارد خانه شدم، با جسد مادرم که آغشته به خون بر روی زمین افتاده بود، روبرو شدم، مادرم کشته شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه در جریان غیبت همسر مقتول به نام آیت (۳۶ ساله) قرار گرفتند، در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که آیت اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد و همین موضوع باعث بیکاری دو ساله ی او و درگیری وی با همسرش (مقتول) شده بگونه ای که مقتوله چندین بار قصد متارکه از او را داشته است.

ساعت ۰۱:۳۰ روز جمعه ۱۹ آبانماه به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد شخصی بالای پل هوایی "نهم دی" قصد پریدن و پایان دادن به زندگی خودش را دارد، بلافاصله مأمورین کلانتری و تیم آتش نشانی در محل حاضر شده و اقدامات جهت نجات این شخص آغاز شد.

سرانجام در حالیکه این شخص قصد پریدن داشت، مأمورین او را مهار کرده و مانع از اقدامش شدند ، در ادامه، مأمورین اقدام به شناسایی این شخص به عنوان متهم تحت تعقیب اداره دهم کرده و بلافاصله موضوع به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر  به  گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش در یک نزاع خانوادگی اعتراف کرد.

با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین