|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۸۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
مهدی رحمتی همچنان بین پنج دروازه‌بان نخست لیگ حضور دارد. علیرضا بیرانوند شماره یک تیم ملی هم دومین دروازه‌بان برتر لیگ است.
 مهدی رحمتی همچنان بین پنج دروازه‌بان نخست لیگ حضور دارد. علیرضا بیرانوند شماره یک تیم ملی هم دومین دروازه‌بان برتر لیگ است.

دروازه‌بان جدید پیکان با یک کلین‌شیت دیگر به صدر جدول بهترین دروازه‌بانان این فصل لیگ برتر رسید. پیام نیازمند، همان دروازه‌بانی است که در این فصل جلوی پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت. نیازمند تنها دروازه‌بانی است که در این فصل مقابل پرسپولیس بازی کرد ولی گلی نخورد.

پیام خیلی زود رحمان احمدی باتجربه را نیمکت‌نشین خودش کرد و حالا جلالی با این آماری که نیازمند به جای گذاشته، می‌تواند به تصمیمی که گرفت افتخار کند.

بعد از نیازمند، تازه نوبت به شماره یک تیم ملی می‌رسد. علیرضا بیرانوند در کنار فرناندو دخسوس بیشترین کلین‌شیت فصل را ثبت کردند. با این تفاوت که دخسوس در یکی از کلین‌شیت‌هایش فقط یک نیمه در زمین حضور داشت. ضمن اینکه بیرانوند از ۹ مسابقه، در پنج بازی گل نخورد.

دروازه بیرانوند در این فصل هر ۱۶۲ دقیقه یک بار باز شد. رقیب بیرانوند هم در دروازه پرسپولیس آمار بدی ندارد. رادوشویچ در تنها مسابقه‌ای که این فصل به میدان رفت، فقط یک گل خورد که آمار متوسطی محسوب می‌شود.

نکته جالب توجه این جدول این است که مهدی رحمتی با وجود هفته‌ها نیمکت‌نشینی همچنان در بین بهترین دروازه‌بانان لیگ حضور دارد. جانشین او، یعنی حسین حسینی هم چراغ‌خاموش خودش را به گلر یک استقلال نزدیک کرده است.

حسینی با یک بازی بیشتر نسبت به رحمتی، به اندازه او کلین‌شیت کرده و فقط یک گل بیشتر از رحمتی خورد.

رشید مظاهری و محمدرضا اخباری دو دروازه‌بان ملی‌پوش هم جایگاه خوبی ندارند و جزو بهترین دروازه‌بانان لیگ از نگاه آمار نیستند. همچنین سه دروازه‌بان هم هستند که به طور میانگین هر نیمه، یک گل می‌خورند.


منبع : نود

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین