کد خبر: ۱۸۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
رسانه حکومتی کره شمالی بعد از تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه حکومت پیونگ یانگ به واشنگتن هشدار داد، چنین اظهاراتی اشتباه بزرگی است.
 رسانه حکومتی کره شمالی بعد از تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه حکومت پیونگ یانگ به واشنگتن هشدار داد، چنین اظهاراتی اشتباه بزرگی است.

بعد از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پارلمان کره جنوبی تهدیداتی علیه پیونگ یانگ بیان کرد، رسانه حکومتی کره شمالی نوشت نهایت بی‌شرمی است که آمریکا خودش اولین کشور استفاده کننده از تسلیحات اتمی در جنگ جهانی دوم است ولی درباره دسترسی دیگر کشورها به تسلیحات اتمی شکایت می‌کند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای کره شمالی نوشت، اگر امپریالیست‌های آمریکایی سعی در هشدار دادن به کره شمالی با تهدیدات اتمی و باج‌گیری دارند، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.

در ادامه مطلب رسانه کره شمالی آمده است،‌ هرچه بیشتر آمریکا در رویای خود برای تهدید نظامی کره شمالی غرق شود و سعی کند کره شمالی را سرکوب نماید، با شکست تلخ‌تری مواجه خواهد شد.

دونالد ترامپ طی سخنانی در پارلمان کره جنوبی گفته بود، آمریکا تحت مدیریت وی درحال بازسازی ارتش خود است و میلیاردها دلار خرج می‌کند تا جدیدترین تجهیزات نظامی را در سراسر جهان در اختیار بگیرد و تاکید کرد که به صلح از طریق قدرت فکر می‌کند.

وی کره شمالی را به نقض حقوق بشر متهم کرده و گفته بود حکومت این کشور را یک «دیکتاتوری ظالمانه» می‌داند. ترامپ به رهبران کره شمالی هشدار داد که آمریکا را دست کم نگیرند و سعی نکنند که قدرت آمریکا را در بوته آزمایش بگذارند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین