|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۸۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
در بخش دیگری از این مطلب آمده است: مصیبت محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا و حزن و اندوه این ایام بر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را با هیچ وصفی نمی توان ترسیم کرد و همه شیعیان و علاقه مندان به این خاندان و به ویژه ایرانیان ولایت مدار با قلب های مملو از سوز و حزن، در غم این روزها عزادارند و بر سر و سینه می کوبند.از خیل مشتاقان و راه پیمایان اربعین و همه عزاداران حسینی التماس دعا دارم و صحت و سلامت برای انان مسئلت مینمایم.
 رییس مرکز تحقیات استراتژیک مجمع تشخیص در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را به مناسبت اربعین حسینی (ع) منتشر کرد.

علی‌اکبر ولایتی با انتشار تصویری از اربعین و پیاده روی این ایام، مطلبی را در اینستاگرام به رشته تحریر درآورد و نوشت:  السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) اربعین دیگری فرا رسید و میلیون ها دل عاشق را در هوای حرم اباعبدالله الحسین(ع) و عتبات مقدسه بی قرار کرد و خیل عظیمی از آنان را در صفوفی به هم پیوسته، رهسپار دیار عشق و ایثار در پیاده روی اربعین نمود.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: مصیبت محرم و  روزهای تاسوعا و عاشورا و حزن و اندوه این ایام بر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را با هیچ وصفی نمی توان ترسیم کرد و همه شیعیان و علاقه مندان به این خاندان و به ویژه ایرانیان ولایت مدار با قلب های مملو از سوز و حزن، در غم این روزها عزادارند و بر سر و سینه می کوبند.از خیل مشتاقان و راه پیمایان اربعین و همه عزاداران حسینی التماس دعا دارم و صحت و سلامت برای انان مسئلت مینمایم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با عنایات اهل بیت(ع) شاهد توفیقات روز افزون مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی و این مرز و بوم باشیم. ان شا الله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین