|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۸۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
در این مراسم، همچنین از سرود ویژه بیمه ایران با اجرای سالارعقیلی رونمایی شد. قدردانی از پیشکسوتان رسانه در حوزه بیمه و امضای تفاهم‌نامه حمایت از کودکان بد سرپرست میان بیمه ایران و انجمن حمایت از کودکان بد سرپرست بخش‌های دیگری از این مراسم بود.
 آیین گرامیداشت هشتاد و دومین سالروز تأسیس بیمه ایران روز دوشنبه در حالی با رنگ و بوی اربعین حسینی (ع) در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد که این مراسم علاوه بر سخنرانی مقامات مسؤول بخش های دیگری نیز داشت.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در این مراسم باشکوه که با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ایران، معاونان و مدیران و بیش از ۱۵۰۰ نفر از  نمایندگان بیمه‌ایران در استان‌های سراسر کشور از صبح تا عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ادامه داشت، علاوه بر اجرای برنامه زنده نوحه خوانی و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و پخش کلیپ‌هایی متناسب با ایام عزاداری اربعین حسینی، برنامه‌های گرامیداشت هشتاد و دومین سالروز تأسیس بیمه ایران برگزار شد.

 اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر تقدیر از مدیران عامل سابق بیمه ایران، تقدیر از بیمه‌گزاران نمونه، بخش‌های دیگر مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه ایران بود.

 بنا به این گزارش، در این مراسم، همچنین از سرود ویژه بیمه ایران با اجرای سالارعقیلی رونمایی شد. قدردانی از پیشکسوتان رسانه در حوزه بیمه و امضای تفاهم‌نامه حمایت از کودکان بد سرپرست میان بیمه ایران و انجمن حمایت از کودکان بد سرپرست بخش‌های دیگری از این مراسم بود.

 در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه ایران همچنین با اهدای تقدیرنامه از نمایندگی‌های برتر بیمه ایران تجلیل و از رئیس کانون انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران نیز تقدیر شد.

در این مراسم دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب که بیمه ایران برند ملی صنعت بیمه و هویت آن است این شرکت را دارای پتانسیل بالقوه ای از سرمایه انسانی دانست و بیمه ایران را الگوی صنعت بیمه به دلیل رعایت قوانین معرفی نمود. وی نقش بیمه ایران در اقتصاد کشور و پشتیبانی از صنعت بیمه بسیار موثر دانست.

 در بخش عصر مراسم گرامیداشت هشتاد و دومین سالروز تأسیس بیمه ایران نیز ضمن طرح مباحث فنی و کارشناسی از سوی اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، برترین‌های شرکت در بخش‌های استانی، شعب و نمایندگی‌ها معرفی و از آنان تقدیر شد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین