|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۸۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
همچنین عرفان داودی در وزن ۶۳-کیلوگرم نوجوانان و در وزن ۶۸+کیلوگرم امید، شبنم واحدی در مکان دوم اوزان خود ایستادند. این دو کاراته کا در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شده بودند و در رقابتهای جهانی پنجم شدند.
فدراسیون جهانی کاراته رده بندی بهترین های کاراته دنیا در رده های سنی پایه را اعلام کرد که سه نماینده کشورمان در صدر جدول اوزان خود قرار گرفتند.

 به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در تازه ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی باربد صداقت و آویشن باقری که در دهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در تنریف اسپانیا به ترتیب در وزن ۷۶-کیلوگرم تیم ملی جوانان و ۵۵-کیلوگرم امید دختران به مدال طلا دست یافتند در صدر اوزان خود قرار گرفتند.

همچنین حدیثه جمال در کاتای انفرادی جوانان که در رقابتهای جهانی بر سکوی سوم ایستاد دیگر صدرنشین رنکینگ جهانی بود. جمال علاوه بر مدال برنز جهانی، تیرماه امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان قهرمان شده و به مدال طلا دست یافته بود.

بر اساس این گزارش در رنکینگ اعلام شده ۲ کاراته کا دیگر ایران یعنی سارا بهمن یار در وزن ۵۰-کیلوگرم تیم ملی امید، مجید نیکوهمت در وزن ۷۶+کیلوگرم جوانان بعد از کسب مدال نقره رقابتهای جهانی در جای دوم رنکینگ جهانی قرار گرفتند. بهمن یار در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان نایب قهرمان و مجید نیکوهمت به نشان طلا دست یافته بود.

همچنین عرفان داودی در وزن ۶۳-کیلوگرم نوجوانان و در وزن ۶۸+کیلوگرم امید، شبنم واحدی  در مکان دوم اوزان خود ایستادند. این دو کاراته کا در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شده بودند و در رقابتهای جهانی پنجم شدند.

ضمن اینکه مهدی قراری زاده که در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان و کاراته وان ترکیه به مدال نقره رسیده بود، در رقابتهای جهانی سوم شد تا در رنکینگ هم در رده سوم قرار بگیرد.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین